⚠️ چلّهٔ همگانی ترک گناه تا روز نیمهٔ شعبان

⚠️ چلّهٔ همگانی ترک گناه تا روز نیمهٔ شعبان

? یک سالِ گذشته سال سختی بود… خیلی‌ها رو از دست دادیم و خیلی اتفاقات خوب و بد واسمون افتاد اما با تمام این احوال، یک سال دیگه هم این توفیق رو پیدا کردیم که باهم یک چلّهٔ ترک گناه رو شروع کنیم.

? استقبال شما عزیزان از این طرح، بی‌نظیر بود و همین موضوع باعث شد تصمیم بگیریم دوباره این طرح را برگزار کنیم.
لطفا همراه ما باشید…
نه بخاطر ما…
بخاطر تعجیل در فرج امام زمان…
? یکی از عوامل تاخیر در فرج بی‌شک، گناهان ماست.

همگی (از مسئولین این کانال مهدیاران تا همه شما مخاطبان) از پنجشنبه ۳۰بهمن به مدت ۴۰ روز (تا #نیمه_شعبان که ولادت حضرت مهدی‌ست) به نیت تعجیل در فرج امام زمان، شروع به #خودسازی و ترک گناه می‌کنیم تا ان‌شاءالله ما هم در ظهور ایشان تاثیری هرچند کم و ناچیز داشته باشیم.

? همانطور که خودتون در رای‌گیری دیشب انتخاب کردین، امسال تصمیم گرفتیم دو گناهِ همه‌گیر و بسیار مهمِ #حق_الناس و #غیبت کردن رو حداقل به مدت ۴۰ روز ترک کنیم.

? دو روایت تکان دهنده در این زمینه:

➖ امام صادق: هر کس حق یک مؤمن را در نزد خود حبس کند خداوند در روز قیامت او را پانصد سال سرپا نگه می‌دارد آنچنان که سیلاب‌های عَرق از او به جریان می‌افتد… آنگاه با فرمان به دوزخ افکنده می‌شود. (ثواب‌الاعمال، ص ۵۴۵)

➖ پیامبر اکرم فرمودند: #غیبت کردن بدتر از زِنا کردن است. (الترغيب والترهيب، ج۳)

? همگی این عهد رو اول با خودمون بعد با امام زمان و در آخر با خدا ببندیم و بگیم: «حتی اگه هیچ کاری از دست من برای ظهور حجتت برنیاد، این ۲تا گناه رو به مدت (حداقل) ۴۰ روز ترک می‌کنم تا به اندازه‌ای کوچک، من هم در تعجیل فرج امامم موثر باشم.»

? دو نکته مهم:

1⃣ اینکه فقط ترک دو گناه برای این چله انتخاب شد، به علت تمرکز ویژه روی آن بوده و نمی‌خواستیم کیفیت را فدای کمیّت کنیم.

2⃣ هرگونه خاطره و یا اتفاق جالبی دربارهٔ ترک این دو گناه (چه خنده‌دار و گریه‌دار، چه تلنگردار و تکان‌دهنده و…) در این ۴۰روز براتون اتفاق افتاد، آن را به ادمین کانال مهدیاران @addmin_mahdiaran حتما ارسال کنید و ما آن را منتشر خواهیم کرد. نیازی نیست دیگران را به این کار دعوت کنید، قرار است روی خودمان کار کنیم…

واحد مهدویت مؤسسه مصاف (مهدیاران)
http://eitaa.com/joinchat/2885222402Ce75349b11c

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.