✅ مسئله ای بسیار مهم در زندگی

✅ مسئله ای بسیار مهم در زندگی

?از عوامل اصلی رشد ، تعالی و سعادت انسان یا تباهی ، بدبختی و ذلت انسان مربوط میشود به رسانه هایی که یک نفر دنبال کرده و کتاب هایی که خونده است.

?هر چیزی را که میبینیم و میشنویم و میخوانیم ، ذهنمان را مشغول خودش میکند و ابتدا تفکرات ما را شکل میدهد و سپس تبدیل به رفتار و سبک زندگی ما میشود.

?به همین جهت باید دنبال کردن رسانه ها و کتاب های ارزشی را به عنوان علاقه های خوب در خود نهادینه و تبدیل به عادت کنیم و رسانه ها و کتاب های غیر ارزشی ، بیهوده و مضر را به عنوان علاقه های بد کنار بگذاریم و از زندگی مان به تدریج حذف کنیم.

?متاسفانه دشمن(یهود) اهمیت این مسئله را به خوبی متوجه شده و در یک قرن اخیر توانسته با رسانه اکثر مردم جهان را به انحراف و فساد بکشاند و ابتدا ذهن و فکر آنها و سپس رفتار و سبک زندگی آنها را به سَمتی که میخواسته ببرد بواسطه انواع رسانه ها که شامل بازی های کامپیوتری ، سایت ها ، شبکه های اجتماعی و مجازی ، انواع فیلم ها و سریال ها ، کانال های ماهواره ای و …

❗️باید مراقب باشیم که خودمان را فریب ندهیم و به این موارد صرفا به عنوان سرگرمی نگاه نکنیم ، تاثیرات مخرب اینها خیلی فراتر از چیزی است که فکرش را بکنیم.

?مثلا شما با دینداری ، نماز و بندگی خدا، در مورد گناهان کبیره ای مثل زِنا و مشروب خوری، به قبیح و زشت بودنشان یقین حاصل میکنید، حالا با دیدن فیلمی که توش یک نفر مشروب میخوره و زِنا میکنه ، قُبح و زشتی این گناهان کبیره در ذهن شما کم رنگ میشه و کم کم از بین میره.

?همچنین دیدن زندگی و رفتار افرادی که در فیلم ها ، سریال ها و کتاب های رُمان هستند ، باعث میشود به طور ناخودآگاه از اونها تاثیر و الگو بگیریم و تا حدی تمایل پیدا میکنیم مثل آنها رفتار کنیم.

?حالا فرض کنید در این فیلم ها که افرادی لا ابالی به فساد و فحشا و لهو لعب و انواع رذائل اخلاقی مشغول هستند، چگونه تاثیر بسیار مخربی بر ذهن ، رفتار و سبک زندگی شما خواهد گذاشت.

✅ از همین الان تصمیم بگیریم انواع فیلم ها، سریال ها ، کانال های ماهواره ای، سایتها ،کانال ها و پیج های شبکه های اجتماعی ، موسیقی ، بازی های کامپیوتری و… که ارزشی نیستند را کنار بگذاریم و اجازه ندهیم ذهنمان را آلوده و درگیر کنند و ما را از آن رفتار و سبک زندگی صحیح اسلامی دور کنند و به سمت سبک زندگی غربی ببرند که آخرش فساد ، تباهی و ذلت در دنیا و آخرت میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.