❤️مردی که از قم قیام کرد

❤️مردی که از قم قیام کرد

♦️ امام موسي کاظم(ع) میفرمایند: « مردي از قم مردم را به حق دعوت کند، افرادي پيرامون او گرد آيند که قلب هايشان همچون پاره هاي آهن استوار است. بادهاي تند حوادث آنان را نلغزاند، از جنگ خسته نشده و نترسند، اعتمادشان بر خدا است و سرانجام کار از آن پرهيزکاران است.» (بحارالأنوار، ج 57، ص 215).

♦️ حضرت رسول(ص) میفرمایند: «مردمي از شرق قيام ميکنند و زمينه را براي حرکت جهاني مهدي [عج] فراهم ميسازند.» (الزام الناصب، ج 2، ص 14).

♦️ آیت الله قائم مقامی در تفسیر روایات می گوید: با انقلاب اسلامی پروژه ی ظهور کلید خورده است، هیچ شوخی هم نداریم، هیچ رودربایستی هم نداریم که بترسیم، نه واقعیتی است و زمان هم معین نمی کنیم ولی واقعیت این است که با تشریف فرمایی امام خمینی به این عالم و وقوع انقلاب اسلامی و تشکیل دولت ولایت فقیه ، پروژه ظهور کلید خورده است.

♦️بسیاری ازمراجع عظام و علما معتقدند این انقلاب همان انقلاب وعده داده شده و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است آنچنانکه خود حضرت امام(ره) میفرمایند: «انقلاب ما نقطة شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام، به پرچمداري حضرت حجت ارواحنا فداه است كه خداوند بر همة مسلمانان و جهانيان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.». (صحيفة نور امام خمینی، ج 21، ص 327).

♦️بنابر حدیثی از امام محمد باقر(ع) و اعتقاد محققيني چون علامه كوراني فاصله ميان آغاز انقلاب تا ظهور کمتر از عمر معمولي يك انسان خواهد بود. یعنی کسی که آغاز این حرکت را دیده است میتواند امیدوار باشد که ظهور را هم ببیند (رجوع کنید به عصر ظهور ص 266).

? eitaa.com/ebratha_ir ایتا
? sapp.ir/ebratha.org سروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.