✨بسم الله الرحمن الرحیم✨

✨بسم الله الرحمن الرحیم✨

? #لیلةالقدر_نظام_اسلامی??

? #قدر یعنی اندازه‌گیری امور و #قضا یعنی قَدَری که حتمی و غیرقابل تغییر باشد.
?#شب_قدر یعنی انسان جهت تعیین سرنوشت خود به #مدت_معینی زمینه‌سازی کرده و برای جلب نظر خدا تلاش بکند. چون؛

⬅️ در قضا و قدر عامل اصلی #اراده‌ی_خداست.

? در شب قدر هم برای جنبه‌ی #فردی و هم برای جنبه‌ی #اجتماعی زندگی می‌توان تعیین سرنوشت کرد. در جنبه‌ی فردی باید با اظهار #ندامت_صادقانه و با رویکرد #کمال‌بخشی به تمایلات نفسانی تلاش کرد. در جنبه‌ی اجتماعی متاسفانه با #کوتاهی_علما در تبیین، با #کم‌توجهی مردم روبرو شده است. این کوتاهی آن‌جا غصه و درد انسان را عمیق می‌کند که #امام_جامعه چندبار گرا داده اما باز با کم‌توجهی علما مواجه شده است.

? معظم له #انتخابات را لیله‌القدر نظام اسلامی معرفی نمودند. چرا که با یک انتخاب، امورات اجتماعی یک ملت به مدت چهارسال به دست فردی یا افرادی سپرده می‌شود.

? عاملی که مسئله‌ی انتخابات را پر اهمیت می‌کند، مواجهه‌ی نظام اسلامی با نظام طاغوت است.

طبق آیه ۱۱ سوره رعد:
? «خدا سرنوشت هیچ قومی را عوض نمی‌کند، تغییر نمی‌دهد تا اینکه آن‌ها خودشان درون خود را تغییر دهند»

و یا در سوره نساء آیه ۱۴۱:
? «خدا ابدا راهی برای تسلط کفار بر مومنان قرار نداده است»

این دو آیه? بیانگر اهمیت و #نقش_مردم در تعیین سرنوشت خود است.

? نکته‌ی اساسی و جالب اینجاست که خدا در بهترین ماه، در بهترین ساعات، سفره‌ای نامتناهی و پربرکت باز کرده تا مردم برای تعیین سرنوشت فردی و اجتماعی خود تلاش نمایند.

? #راهبرد_ابلیس و شیاطین جنی و انسی او این است که مردم را با مشغول کردن در ظواهر دنیا از جهت‌دهی به تمایلات نفسانی که تنها زمینه‌ی جلب نظر خداست #دور_نمایند. بر این اساس اگر مردم در #بستر_شب‌قدر با اظهار ندامت صادقانه از خطاهای فردی و اجتماعی خود برای کمال‌بخشی به تمایلات نفسانی خود تلاش نمایند، خدای متعال به لحاظ فردی و اجتماعی #بهترین_تقدیرات را برای آن‌ها رقم خواهد زد. که از مهم‌ترین مصداق های آن #تامین_امنیت مردم در برابر طاغوت است. مردم باید بدانند که در جریان ربوبیت الهی، ولیِ خدا طبق اراده و مشیت او عمل می‌کند. وقتی خدا به صراحت می‌فرماید: من تغییر نمی‌دهم؛ #ولی_او هم تغییر نمی‌دهد. پس مردم باید #مسئولیت_انتخاب خود را بپذیرند تا خداوند در انتخاب بعدی به آن‌ها کمک نماید.

? الان مردم باید دقت کنند که نماینده‌ی آن‌ها تمام تلاش خود را با یک #فریب_ساده‌لوحانه انجام می‌دهد که حاکمیت طاغوت برگردد. جالب است بدانید با حاکمیت مجدد طاغوت، اولین کسانی که نابود خواهند شد همین #غرب‌زدگان داخل کشورند ⁉️چرا؟

? من از طرف بیگانه یک جمله عرض می‌کنم:
«ای مردم این مسئول مملکتی که جاده صاف کنِ ورود ما بود به صادقانه‌ترین محبت‌های رهبر جامعه خیانت کرد پس به هیچ وجه قابل اعتماد نیست».

?حالا از طرف خودم می‌خواهم یک جمله عرض بکنم:
«اگر خدایی ناکرده مجدد طاغوت به ایران برگردد، اگر به مسئول منتخب مردم اجازه بدهند که پوتین سرباز صفر خود را واکس بزند، من نوکر آن‌ها خواهم شد».

❓حالا باید چه کرد؟
بین لیلةالقدر نظام اسلامی و لیلةالقدر رمضان حدوداً یک ماه فاصله است. چاره اینجاست که؛
? از خدا بخواهیم که لیلةالقدر نظام را با لیلةالقدر رمضان پیوند دهد?.

? اگر عرض می‌شود که در راستای کمالات نفسانی #مجاهدت شود. به طور مثال یعنی با جدیت قدری از طمع فاصله گرفته شود. بعد، از بُعد اجتماعی مسئولیت انتخاب چهارساله‌ی خود را بپذیریم و از خدا بخواهیم ما را در انتخاب یک مسئول #جوان و #انقلابی موفق بدارد. حتی با شرایط محدودیت کرونایی نباید به این مسئله کم تفاوت شد.

❗️اگر مجوز مسجد و مکانی روباز به هر دلیلی گرفته نشد، با رعایت قوانین بهداشتی باید از منازل ندای بِکَ یالله به آسمان بلند شود. جمع‌های دوستانه، فامیلی و خانوادگی برای این پیوند مبارک باید برگزار شود.

و صل الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین

?#اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج?

@tabyin1318

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.