? دنیا طلبی، عامل نرسیدن به امام زمان

? دنیا طلبی، عامل نرسیدن به امام زمان

⛺️ وقتی علی‌ابن‌مهزیار به خیمهٔ امام زمان تشرف یافت، حضرت فرمود: ما خیلی وقت بود منتظرت بودیم، دلمون برات تنگ شده بود، برگشت گفت: آقا من چگونه باید اینجا رو پیدا می‌کردم؟ من که آدرس نداشتم! حضرت فرمود: دنیای طلبی‌هایت مانع شد، ظلمی که به مردم می‌کنید مانع میشه، وگرنه من خودم پیش شما می‌آیم.

? قبل از ظهور دوتا اتفاق می‌افتد؛ تجارت و لهو و لعب دنیا را می‌گیرد و حواس اکثریت مردم اینجا می‌رود، مردم یا دنبال این هستند که به هر طریقی پول دربیاورند، یا دنبال این هستند که این پول را چگونه خرج گناه کنند. این نیست که حرام پول دربیاورند، و خرج کار خیر کنند، نه، همان پول را حرام خرج می‌کنند.

? این مصداق واقعی آیه یازدهم سوره جمعه است: «وَ إِذَا رَأَوْا تِجَارَةً أَوْ لَهْوًا انْفَضُّوا إِلَيْهَا وَتَرَكُوكَ قَائِمًا…» این آیه برای همهٔ اهل بیت است، علی الخصوص امام زمان

? فقط کافی است این‌ها ببینند یک‌جا پولی هست یا تجارتی هست یا یک کار بیهوده‌ای هست، می‌روند به سمت آن، و تو یک نفر را ترک می‌کنند، «قائماً» یعنی تو که قیام کردی! هزار و دویست سال است که منتظری، مردم سرشان را از آخور دنیا جدا کنند تا بتوانند تو را پیدا کنند.

? استاد #رائفی_پور
? برشی از سخنرانی؛ وظایف منتظران در عصر حاضر

#منبرک

✅ واحد مهدویت مصاف (مهدیاران)
http://eitaa.com/joinchat/2885222402Ce75349b11c

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.