⭕️ دو بار در زیارت عاشورا

#مهربانترین_پدر ۲۴

⭕️ دو بار در زیارت عاشورا از ما خواسته که دعاکنیم «جزء کسانی باشیم که انتقام اباعبدالله علیه السلام را همراه امام زمان سلام الله علیه بگیریم»

منظور از انتقام ? انتقام از خون بدن حضرت و قتلی که نسبت به ایشان رخ داده، نیست و اینکه قاتلین حضرت الان در اشد عذاب? به سر می برند.

⭕️ منظور از انتقام که به ماهیت وجودی سیدالشهدا علیه السلام بر می گردد که ثارالله? است یعنی «خون خدا» خون خدا هم جنبه جسمی و شخصی ندارد.

خون یعنی ? همان عامل حیات انسانی انسانها در روی زمین. وقتی این خون ریخته شده یعنی عامل حیاتی انسانها از جامعه ی انسانی کنار گذاشته شده!

چرا ما نمی توانیم به تنهایی انتقام گیرنده باشیم ⁉️

? ما می توانیم جز منتقمین باشیم اما به تنهایی نمیتوانیم، جبران کشته شدن امام حسین علیه السلام به عنوان معصوم این هست که سیدالشهدا دوباره برگردد به حاکمیت مردم جهان در زمین. بنابراین جز با آمدن امام زمان سلام الله علیه این انتقام گرفته نخواهد شد. وقتی که امام زمان ظهور کنند و حاکمیت را به عنوان رهبر معصوم، متخصص الهی به دست گیرند، انتقام گرفته می شود.

⭕️ چون با امام حسین سلام الله علیه نسبت فرزندی داریم دَمِشِ امام حسین در همه ی ما وجود دارد . روح و حقیقت ما از سیدالشهدا و معصوم علیهم السلام است بنابراین ما حقیقتا فرزندان آنهاییم و صاحب حق و ولی دم آقا اباعبدالله. چون پدر انسانی ما کشته شده ما عزادار ? پدر فطری و انسانی خودمان هستیم لذا انتقام را هم ما باید بگیریم …

? انتقام به این است که شرایط حاکمیت معصوم در? زمین فراهم شود و کسی را که خدا می خواهد رهبر و معلم انسانها باشد، حاکم شود.

#استاد_محمد_شجاعی

@farzand_aftab

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.