?دیناره صدرالدینوا مجری و بازیگر تئاتر از روسیه

?دیناره صدرالدینوا مجری و بازیگر تئاتر از روسیه

من (با مسلمان شدن)بیشتر از آنچه از دست داده ام بدست آوردم. من حفاظت خداوند متعال را بدست آوردم واین بسیار با ارزش تر از ایفای نقش در صحنه است.

?من چهارم ژوئن سال ۱۹۷۶در مسکو متولد شدم. در اون زمان مردم کمتر پیرو دینی بودند. سال ۱۹۷۶ اوج حکومت #کمونیستها بود. احتمالا کمترکسی به فکر #معنویت خودش بود. برای من واژه #دین بیشتر تداعی گر مسیحیت، یعنی تمثال ها و کلیساها بود. من تا اون زمان #مسجد نرفته بودم…. من اصلا واژه ای به نام دین رو درک نمیکردم.

?خواهر من دانشجوی دانشگاه زبان شناسی بود. اون برای یاد گرفتن زبان #عربی به مسجد رفت. ما اون زمان نمیفهمیدیم که چرا اینکا رو انجام میده؟ برای چی باید عربی رو در مسجد بیاموزه؟ انگار ریشه های معنوی اون را به این سمت می کشید و خواهرم شروع به آموختن زبان عربی کرد و به تدریج به سوی #اسلام گرایش پیدا کرد. اون شروع به خواندن نماز و قران کرد و تلاش کرد کلام خداوند رو به ما هم برسونه. شرایط برای من خیلی بد اتفاق افتاد. من به هر ترتیبی مخالفت میکردم‌. نمیخواستم جوونی خودم رو صرف چیزهایی کنم که بنظرم بدرد بخور نمی اومد.سر اولین برنامه من با روسری ولی دامن کوتاه پشت میز اجرا حاضرشدم…

?شرح کامل این مطلب در سایت #رهیافته
rahyafteha.ir/70066/
? @rahyafte_com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.