?تا از امام جامعه طلبکار باشیم

?تا از امام جامعه طلبکار باشیم، امام زمان اجازه ظهور پیدا نمی‌کند

?کاش یک هزارم مطالبه‌ای که در قضیه واکسن‌زدن مقام معظم رهبری برای تبعیت از یک عمل جزئی ایشان به راه افتاد، در قضایای خودداری از واردات دارو و واکسنهای نامطمئن کرونا، خودداری از ادامه مذاکرات هسته‌ای ذلت‌بار و بی‌نتیجه، شکستن آقایی دلار و اقتصاد مقاومتی، انقلاب اسلامی و کسب استقلال و رهایی از استعمار فضای مجازی انجام شده بود.

?برخی مسئولان کوتاهی خود را با عدم دستور مستقیم حضرت آقا به خودشان توجیه می کنند. گاهی هم با وجود دستورات مستقیم به خودشان، پیگیری اندکی انجام می دهند و عدم حصول نتیجه را با وجود توان و امکان قانونی اقدام قاطع فقط به محضر ایشان گزارش می دهند و مثلا منتظر اوامر ایشان می‌شوند.

? ولایتمداری و سربازی امام جامعه را نیاموخته‌اند که گزارش عدم امکان اجرا به دلیل ترس از جو عمومی جامعه و یا بی عرضگی و یا ترس از بر هم خوردن تعاملات شکل گرفته باندی و جناحی هیچ سنخیتی با ولایتمداری ندارد.

?اگر حاج قاسم همچون اینان بود تا به حال داعش کار نظام و محور مقاومت را ساخته بود و اکنون ناموس شیعه …

?مردم نیز تا فرق بین ابالفضل العباس و حبیب و دیگر یاران کربلایی اباعبدالله و سلیمان سرد و مختار را نفهمند و فریب ادعای ولایتمداری افرادی را بخورند که شیعه ولایت نیستند، بلکه متظاهر به ولایت و شاید محب باشند و در انظار مردم و در عمل پا روی اوامر صریح ولایت می‌گذارند و غافلانه یا بی‌شرمانه دم از ولایت می‌زنند، با مردم کوفه تفاوتی ندارند.

?بیاموزیم عمل افراد مهم است نه شعارشان

?✍️ #دکتر_جاویدنیا
? @Dr_Javidnia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.