✅با جوانان حرف بزنیم تا دیرتر از دیر نشده

✅با جوانان حرف بزنیم تا دیرتر از دیر نشده

با بیش از پانزده سال تجربه ی گفتگو و ارتباط کلامی با قشر جوان و نوجوان به شما می‌گویم، اگر خواستار رویش های اجتماعیِ سالم و اصلاح اندیشه های متاثر از فضای مسموم رسانه های بیگانه هستیم محکوم به استماع حرف های آنها و پرهیز از تقابل هستیم.

بنیادی ترین گام برای هدایت فکری و تربیت روانی نسل جوان در اوج بمباران سنگین امپراتوری رسانه ای استکبار ، ارتقاء سطح سواد رسانه ای با شیوه های امروزی و اثرگذار است که البته از ضروریات حکمرانی در یک دهه گذشته بود اما هنوز دیر نشده است.

ذهن و روان دانش آموز امروز مملو از داده های ناپاک سیاسی و خوراک مسموم رسانه های پر هیاهو و دروغ پرداز است و مبرهن است حذف داده های غلط و جایگزینی واقعیت ها کاری بس دشوار است اما چاره ای جز این نیست و باید در این راه به تلاش اکتفا نکرد بلکه جهاد کرد چرا که حیله های دشمن مدام در حال تغییر است.

در این جهاد بزرگ سهم و تکلیف همگان در حکمرانی فرهنگی ، اجتماعی، سیاسی ، رسانه و امنیت عمومی مشخص و روشن است ، معطل نکنید ، جامه جهاد بپوشید هر کسی به سهم خود در حد وسع و توان خود وارد این میدان شود ، جوانان را دریابید ، خیلی از آنها به ارزش ها و آرمان ها پایبند تر از نسل گذشته اند اما حوادث اجتماعی می‌تواند با هدایت بیگانه مسیر آنها را تغییر دهد، پس تا دیرتر از دیر نشده کاری بکنید.

✍️سید تاج الدین ایزد گشب

?? کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی

@asatid_enghelabi ایتا و سروش

https://eitaa.com/asatid_enghelabi

http://sapp.ir/asatid_enghelabi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.