✅نقش #حاج_قاسم_های_فضای_مجازی در پیاده سازی مکتب سلیمانی

✅نقش #حاج_قاسم_های_فضای_مجازی در پیاده سازی مکتب سلیمانی

✍️سید علیرضا آل داود

? سه سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه گذشت. در طی این یکسال مردم و بخصوص جوانان با ابعاد بسیاری از زندگی این شهید والامقام آشنا شدند و کوچه به کوچه و شهر به شهر مردم عزیز و مومن ایران اسلامی برایش اشک ریختند.

⭕️اینکه دلها همه به سمت حاج قاسم سلیمانی متوجه شد قطعا ناشی از خلوص، تقوا و روحیه انقلابی این شهید بزرگوار است که خود را مانند سید الشهدا علیه السلام فدای خدا و دین خدا کرد و خدا هم دلهای مردم را به او هدیه داد.

⭕️اما در جمیع خصوصیات الهی حاج قاسم، یک خصوصیت که در وصیت نامه ایشان تبلور جدی دارد و مانند نگینی می درخشد، ولایتمداری این شهید بزرگوار است که تا زمان حیاتش ایشان نگذاشت حرف ولی روی زمین بماند حتی با هزینه هایی نظیر آبرو، اذیت و آزارهای شیاطین انس داخلی و خارجی و در نهایت جان.

⭕️حال حاج قاسم های فضای مجازی نیز به تاسی از این شهید بزرگوار نباید اجازه دهند دستورات و فرمایشات حضرت امام خامنه ای در خصوص فضای مجازی روی زمین بماند.

⭕️رهبر حکیم انقلاب اسلامی نخستین، ریشه ای ترین جهاد و مهمترین کار جوانان مومن انقلابی را شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و مقابله با یاس آفرینی و اخبار دروغ و منفی در عصر حاضر می دانند.

⭕️این یعنی مطالبه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات به عنوان مهمترین ماموریت در فضای مجازی، حمایت از سرویس های داخلی نظیر سرویس ها و شبکه های اجتماعی، ارتقای سواد رسانه ای و هدایت مردم عزیز به سمت تربیت رسانه ای، تولید محتوای فاخر با نگاه به فرهنگ ایرانی اسلامی و عمل همه جانبه به قاعده نفی سبیل…

?در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه بیایید با ایشان عهد ببندیم نگذاریم دستورات نائب المهدی امام خامنه ای عزیز روی زمین بماند و بزودی شاهد تحقق حکمرانی رسانه ای سایبری انقلاب اسلامی در سطح کشور باشیم ان شاء الله

شادی روح شهید سلیمانی، آیت الله مصباح یزدی عمار انقلاب و جمیع شهدای مدافع حرم 7 صلوات هدیه کنید.

? هوش سفید| سید علیرضا آل‌داود

✏️ @aledavood ? عضو شوید ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.