دفاع از جان امام زمان

دفاع از جان امام زمان

?دلیل غیبت این است که جامعه پذیرای امام نبوده و در مقابل کفار و مشرکین و مستکبرین نمی‏توانسته از امام‌‌ زمانش دفاع کند. امام زمانش ۱۴ سال در زندان بوده اما نمی‏توانسته برود و او را بیرون بیاورد، امام زمانش را به سامرا تبعید کردند اما نمی‏توانست برود و او را بیاورد، امام زمانش را در کربلا دوره کردند اما نمی‏تواند برود و او را نجات بدهد؛ فلذا به این سمت می‌رود که بتواند از جان و از کیان امام زمانش روی زمین دفاع کند.

?قرآن می‌فرماید: «وَاَعِدُّوا لَهُمْ مَااسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة… تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ.» قوه یعنی قوۀ اقتصادی، قوۀ رسانه‌ای، قوۀ نظامی و… که با این قوایی که به دست می‌آورید دشمنان خدا را بترسانید. تا وقتی نتوانید دشمنان خدا را بترسانید و بازدارندگی به وجود بیاورید شما را می‏زنند.

?تا ذوالفقار دست علی‌بن‌ابی‌طالب علیه السلام نباشد، سمت رسول‌الله صلی الله علیه و آله می‌آیند و به جان ایشان طمع می‏کنند. وقتی یکی از بهترین سلاح‌های روز آن زمان یعنی ذوالفقار دست شیرمردی مثل امیرالمؤمنین قرار می‏گیرد، آن وقت است که جان امام زمانِ وقت ـ آقا رسول‌الله ـ حفظ می‏شود. اگر امروز آنها بخواهند با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بجنگند، با موشک می‏جنگند، لذا تو باید بهترین موشک‌ها را داشته باشی.

برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع:

✅ یادواره شهدا
? ۲۸ خرداد ۹۴
?تهران

#امام_زمان
#اهل_بیت
#شیعه
#مهدویت

#متن_کوتاه

? لینک دانلود سخنرانی (https://eitaa.com/masafbox1/523)

? واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا)
? @Masaf_Nevis

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.