? پنجمین‌گونه از مهدی‌ستیزان

? پنجمین‌گونه از مهدی‌ستیزان

5⃣ مدعیان دروغین

? ادعای ارتباط با خدا و داشتن قدرت‌های الهی و حتی ادعای پیامبری همواره در طول تاریخ ادیان وجود داشته است. در طول تاریخ اسلام به ویژه در سده‌های اخیر نیز افراد بسیاری مدعی نیابت و بابیت یا ارتباط با امام زمان بوده‌اند. برخی حتی پا را از این هم جلوتر گذاشته و خود را امام زمان معرفی می‌کنند.

? این افراد مدعی، گروه‌هایی از مردم را به سوی خود دعوت کرده و آن‌ها را از مسیر صحیح اسلام و مهدویت منحرف می‌کنند و سبب گرایش مردم به مسیرهای انحرافی و بروز رفتارهای ناهنجار در حوزه عقاید و اخلاق می‌شوند.

? برای مثال در سال‌های اخیر عده‌ای با ادعای رابطه با امام زمان و حامل پیام ایشان بودن، مردم را از مراجعه به فقیهان و گرفتن احکام از ایشان بازداشته‌اند و ایمان مردم را دستخوش هوا و هوس خود و وسیله‌ای برای کسب نام و نان قرار داده‌اند. این افرادِ مدعی و اسیر نفس و شیطان، با علم و آگاهی، به مبارزه با مهدویت می‌پردازند و بستری برای انحرافات بیشتر و عمیق تر در حوزه دین و دیانت هستند.

? علاوه بر همه گروه‌های مهدی ستیزی که در این مجموعه پیام‌ها با آنها آشنا شدیم، برخی افراد نیز نه با قصد مهدی ستیزی، بلکه به دلیل جهل و نادانی و گرایش به افکار غلط و افراطی خود، مانع پویایی مکتب شیعه و حرکت شیعیان در مسیر زمینه سازی ظهور می‌شوند. این دسته گرچه ظاهراً دشمن دین و مذهب نیستند اما متأسفانه ناخواسته به دشمنان مهدویت کمک کرده و سبب انحراف و غفلت منتظران می‌شوند.

? حالا که دشمنان خود و امام زمان را شناختیم، وظیفه دیگری بر عهده ماست. حالا باید به سمت جهاد تبیین و آگاه کردن مردم برویم، تا کسی اسیر دام مهدی ستیزان نشود.
البته این آغاز کار است. فکرش را بکن اگر بتوانیم با تدبیر و حمله متقابل به مبانی فکری مهدی ستیزان، نقشه‌های آنها را نقش بر آب کنیم، چه گام بزرگی برای تحقق ظهور برداشته‌ایم!

▪️ #دشمنان_امامت_را_بشناس ۶ (پایانی)

✅️ واحد مهدویت مصاف (مهدیاران)
@Mahdiaran

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.