چهل روز مراقبت کنید.

چهل روز مراقبت کنید. چهل روز گناه نکنید مطمئن باشید چشم و گوش شما باز خواهد شد.

?یکبار احمد آقا گفت: این را که می گویم بخاطر تعریف از خود نیست. یک بار در عالم رویا بهشت را با همه زیبایی هایش دیدم. نمی دانی چقدر زیبا بود. دیگر دوست نداشتم بمانم. برای همین با سرعت به سمت بهشت حرکت کردم. اما هر چه بیشتر می رفتم مسیر عبور من باریک و باریک تر می شد! به طوری که مانند مو باریک شده بود. من حس کردم الان است که از این بالا به پایین پرت شوم. آنجا بود که حدس زدم این باید صراط باشد؛ همان که می گویند از مو باریک تر و از شمشیر تیزتر خواهد بود. مانده بودم چه کنم! هیچ راه پس و پیش نداشتم.
✅یکدفعه یادم افتاد که خدا به ما شیعیان، اهل بیت (ع) را عنایت کرده. برای همین با صدای بلند حضرات معصومین را صدا زدم. یکباره دیدم که دستم را گرفتند و از آن نجاتم دادند.
✳️ بعد به حدیث نورانی نقل شده از امان زمان (ع) اشاره کرد که می فرمایند: «از تمام حوادث و ماجراهایی که بر شما می گذرد کاملا آگاه هستیم و هیچ چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست. از خطاها و گناهانی که بندگان صالح خداوند از آن ها دوری می کردند ولی اکثر شما مرتکب می شوید با خبریم. اگر عنایات و توجهات ما نبود، مصائب و حوادث زندگی شما را در بر می گرفت و دشمنان، شما را از بین می بردند.»

?برگرفته از کتاب عارفانه، خاطرات شهید احمد نیری.
https://eitaa.com/joinchat/2843344995C4bdc20cf63

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.