?اسرائیل میوۀ اصلی لیبرال دموکراسی

?اسرائیل میوۀ اصلی لیبرال دموکراسی و تمدن غرب است
?دو نتیجه مهم از بین رفتن رژیم صهیونیستی

?مسألۀ اسرائیل غاصب و مسألۀ فلسطین مظلوم، یک مسألۀ مربوط به یک سرزمین نیست که فقط به منطقۀ فلسطین محدود باشد.
از ابتدای انقلاب تا کنون، بزرگان انقلاب، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، مسألۀ قدس و صهیونیسم را از اصلی‌بودن کنار نزده‌اند، برای اینکه این موضوع اصلاً موضوع داخلی یک کشور نیست. فلسفۀ تأسیس رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل این بوده است که کلّ منطقه و جهان اسلام، تحت ستم و سلطه قرار گیرد.

?چرا کشورهای غربی بدون چون و چرا از اسرائیل حمایت می‌کنند؟چون می‌دانند اگر اسرائیل را در این منطقه از دست دهند، نفت منطقه را هم دیگر نمی‌توانند این‌طور مجانی ببرند، دیگر نمی‌توانند از دیکتاتورهای منطقه، این‌طور راحت حمایت کنند و از تروریست‌های منطقه به نفع خودشان کار بکِشند.

?مسألۀ استکبار جهانی که بیش از یکصد سال است پشت سر لیبرال دموکراسی پنهان شده است، در فلسطین حل خواهد شد. چون اسرائیل خون‌آشام، این ولیدۀ نامشروع استکبار جهانی در واقع نتیجه و میوۀ اصلی لیبرال دموکراسی است. وقتی شما بتوانید اسرائیل را از بین ببرید، در واقع شیشۀ عمر استکبار را شکسته‌اید.

?تصور نکنیم که دموکراسی غربی و لیبرالیسم چیز خوبی است، اما یک اشتباه مرتکب شده و آن هم حمایت از اسرائیل است! این یک نگاه ساده‌لوحانه است. اسرائیل خون‌آشام میوۀ اصلی لیبرال دموکراسی و تمدن غرب است. به همین دلیل است که دولت های غربی این‌قدر بی‌چون و چرا از اسرائیل حمایت می‌کنند. به همین دلیل است که به خاطر اسرائیل، حاضرند تمام شعارهای فریبدۀ حقوق بشری و به ظاهر انسان‌دوستانۀ خود را زیر پا بگذارند و خودشان را رسوا کنند.

?شما با نابود کردن اسرائیل در واقع دو نتیجۀ بسیار مهم خواهید گرفت:
۱. جهان اسلام را از ستم نجات می‌دهید. ۲. جهان بشریت را از شرّ استکبار جهانی نجات خواهید داد. نابودی اسرائیل قدم بزرگی برای فروپاشی استکبار است.

?چرا تمام صهیونیست‌های ثروتمند عالم و هم‌پیمانان غربی‌شان پای دفاع از اسرائیل ایستاده‌اند و این هزینه‌ها را می‌پردازند؟ چون اسرائیل شیشۀ عمر استکبار جهانی است. اگر اسرائیل نابود شود، حتی مردم آمریکا هم از استکبار جهانی -که به آنها نیز دارد ستم می‌کند- خلاص خواهند شد.

?علیرضا پناهیان
?? متن کامل (http://panahian.ir/post/1434)

@Panahian_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.