? مهم‌ترین خبر در تاریخ، امیرالمؤمنین(ع) است.

? مهم‌ترین خبر در تاریخ، امیرالمؤمنین(ع) است.

? استاد سیّد محمّدمهدی میرباقری:

«هر خبری که در اين دنيا هست و آنچه از عالم غیب آمده است، به اميرالمؤمنين (ع) بر مي‌گردد؛ «مَا لِلَّهِ‏ عَزَّ وَ جَلَّ آيَةٌ هِيَ أَكْبَرُ مِنِّي‏ وَ لَا لِلَّهِ مِنْ نَبَإٍ أَعْظَمُ مِنِّي».
آیه‌ای و خبري بالاتر از وجود مقدس اميرالمومنين(ع) نيست. اگر خبری از عالم غيب آمده _ که ما بايد بکوشيم تا باخبر بشويم _ آن خبر، اميرالمومنين(ع) است. انسان بايد به نحوي دست به ساحت ايشان برساند تا از آن اخبار غيبي مطلع بشود.

بخشي از اين نبأ عظيم در دنيا ظاهر مي‌شود؛ چه قبل از ظهور و رجعت و چه بعد از آن. البته عده‌اي معدود هستند که از حجاب‌هاي ظلماني عبور مي‌کنند و نور اميرالمؤمنين(ع) براي آنها در قلبشان ظاهر مي‌شود، ولي مابقي، مثل ما که خورشيد را از پشت ابر در روزهاي ابری می‌بينيم، تنها از وراي حجاب می‌توانند اين حقيقت را درک بکنند و اين نبأ غيبي را مطلع بشوند و به حقيقت توحيد راه پيدا کنند. زماني که حجاب کنار مي‌رود و حضرت بدون حجاب در عالم ظهور پيدا مي‌کنند، آن‌وقت ان‌شاء الله امکان برخورداري از ولايت حضرت و معرفت حضرت و اين نعمت الهي فراهم مي‌شود.

طلوعي که در شب ميلاد اميرالمومنين(ع) اتفاق افتاده، درواقع آغاز ظهور ايشان در عالم دنياست که ان‌شاءالله اين ظهور ادامه پيدا مي‌کند تا دوره رجعت که دوباره اميرالمومنين(ع) برمی‌گردند…».
☑️ @mirbaqeri_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.