وضعیت برزخی پدری که فرزندانش را برای پول و دنیا تربیت کرده بود!

وضعیت برزخی پدری که فرزندانش را برای پول و دنیا تربیت کرده بود!

????به محض تصادف از یک مسیر نورانی بالا رفتم و در یک باغ زیبا قرار گرفتم آنجا بهشت برزخی پروردگار بود انواع زیبایی هایی که هرگز در دنیا شبیه آن را ندیده بودم مشاهده کردم. من هرچه از آنجا بگویم نمیتوانم به خوبی توصیف کنم. پدرم و بسیاری از بستگان مرحوم خودم را در آنجا دیدار کردم فضا بسیار صمیمی و دوست داشتنی بود اصلا نمی خواستم از جمع آنها جدا شوم، لذت عجیبی از حضور در آن باغ‌های بهشتی داشتم.

????اما نکته ای که برای من عجیب و مهم بود حالاتی بود که برای پدرم رخ داد. در بعضی از ساعات روز حال پدرم دگرگون میشد مانند انسانی که مریض احوال است و رنگ چهره‌اش تغییر می‌کرد. هیچ کاری نمی‌توانستم برای پدرم انجام دهم فقط با ناراحتی شاهد درد کشیدن‌ های او بودم. اما بعد از ساعتی همه چیز عادی میشد دوباره روز بعد و روزهای بعد این اتفاق تکرار میشد بعضی روزها این حالت پدر طولانی و بعضی روزها کوتاه بود یکبار که حال پدر خوب بود علت این مطلب را جویا شدم.

????به من گفت: من برای تربیت دینی فرزندانم هیچ وقتی نگذاشتم فقط آنها را برای دنیا تربیت کردم هرچه به آنها گفتم در مورد دنیا و پول در آوردن بود. حالا وقتی یکی از فرزندانم به خاطر عدم تربیت درست، کار اشتباهی انجام می‌دهد اثرش را در اینجا میبینم. اگر من فرزندانم را در مسیر دین تربیت کرده بودم و سپس آنها مسیر دیگری را انتخاب کرده بودند دیگر برای من مشکلی نبود. اما به من میگویند تو هیچ کاری برای آشنایی فرزندانت با خدا و دین نکردی برای همین گرفتار شده‌ای…

????کتاب نسیمی از ملکوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.