✅ جنگ شناختی با آدم ها این کار را می کند.👇👇👇

✅ جنگ شناختی با آدم ها این کار را می کند.👇👇👇

♨️ به جای اینکه رژیم صهیونیستی را به واسطه حملات ناجوانمردانه و کشتار زنان و کودکان و ترورهایش محکوم کنیم،از قدرتمند بودن او سخن می‌گوییم!

♨️ به جای اینکه بگوییم فرماندهان ایرانی در حال طراحی یک عملیات پیچیده هستند که در زمان و مکان مناسب با اصل غافلگیری به رژیم صهیونیستی ضربه بزنند،می‌گوییم آنها ترسیده‌اند و پاسخ نمی‌دهند!

♨️ به جای اینکه رویکرد ترور توسط رژیم صهیونیستی را نشان استیصال و ضعف آنان بدانیم، می‌گوییم ببینید اسرائیل در قلب تهران ، مهمان ما را ترور می کند و ما هم هیچ اقدام متقابلی نمی کنیم!

♨️ به جای اینکه ترور جمعی حاصل از انفجار پیجر ها را در جامعه جهانی محکوم کنیم، در پازل دشمن وارد شده و می‌گوییم نکند شهید رئیسی را هم اسرائیلی ها زده باشند؟!

♨️به جای اینکه بگوییم ،رژبم صهیونیستی چندین سال است از پیدا کردن محل سید حسن نصرالله عاجز بوده ، می گوییم سید را هم ترور کردند و آب از آب تکان نخورد!

♨️ به جای اینکه جنگ روانی دشمن و دروغ‌های رسانه‌های آن را افشا کنیم،مدام در حال فوروارد کردن اخبارهای جعلی آنها هستیم! شایعات آنان را باور می‌کنیم و به رسانه‌های خودمان اعتماد نداریم!

♨️یادمان نرود که دشمن در جنگ شناختی با ذهن ما کاری را می‌کند که بدون آنکه با ما درگیر شود کشور را دو دستی تقدیم او کنیم.پس باید هوشیار بود و فریب جنگ روانی دشمن را نخورد و در زمین او بازی نکرد.

✍️ سعید میرزایی

#جنگ‌ـشناختی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.