🔴 آینده جبهه مقاومت

🔴 آینده جبهه مقاومت

🔹 حاج آقا ری‌شهری رحمة الله علیه:

🔹 در تاریخ ۱۳۸۷/۲/۶ در دیداری که همراه جمعی از دوستان در تهران با آقای سید حسن نصرالله (رهبر حزب الله لبنان) داشتیم، ایشان فرمود: دو سه سال پیش از رحلت حضرت امام خمینی، شخصی به نام «الحارس» که از نیروهای استشهادی حزب الله بود، گفت: با اتومبیل شخصی از بیروت خارج می‌شدم.

🔺 شخصی را با لباس و هیئت عربی دیدم که حدود شصت سال سن داشت. از او خوشم آمد و او را سوار کردم در راه با روشن شدن ضبط صوت اتومبیل صدای شعار مردی شنیده شد که می‌گفت:«حَتّی ظهور المهدى اِحفَظ لنا الخمينی» و در ادامه آن می‌گفتند:«احفظ لنا المنتظرى خليفة الخمينی».

🔺 آن شخص وقتی شعار نخست را شنید، گفت: شما تصوّر می‌کنید که پرچم جمهوری اسلامی به دست امام خمینی تحویل حضرت مهدی علیه السلام می‌شود؛ ولی اشتباه می‌کنید.

🔺 در مورد شعار دوم هم گفت: منتظری خلیفه خمینی نخواهد شد؛ اما انقلاب ایران مشکلی پیدا نمی‌کند، به جای امام خمینی سیدی خواهد آمد.

🔺 همچنین اضافه کرد: شما فکر می‌کنید جنگ ادامه پیدا می‌کند و سپاه ایران برای فتح قدس به لبنان خواهد آمد؛ اما اشتباه می‌کنید. جنگ ایران و عراق پایان می‌یابد و میان سربازان آنها گُل رد و بدل می شود.

🔺 وی افزود: سه جنگ میان حزب الله و اسرائیل پیش می آید که در دو جنگ حزب الله پیروز می شود؛ ولی در جنگ سوم پیروزی حزب الله خیلی گسترده است.

🔺 او گفت: در عراق، حکومت اسلامی برپا نمی شود؛ ولی حکومتی روی کار می‌آید. که گویا عراق جزئی از ایران است.

🔺 من از آقای سید حسن نصرالله پرسیدم: شما در چه تاریخی این مطالب را از الحارس شنیدید؟ ایشان پاسخ داد: من دو سه سال پس از آن پیشگویی، ولی دیگران همان موقع این مطالب را از وی شنیده بودند. وی افزود به استثنای دو مورد، همه پیشگویی‌های وی تحقق یافته است.

📚 خاطره‌های آموزنده، ص ۱٠۹

#امام_زمان
#شهید_سید_حسن_نصرالله

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.