کانال درسهایی از قرآن – #تفکر ✔️ حجت الاسلام و المسلمین قرائتی: ? آسان بودن قرآن كريم براى تذكر و پندپذيرى است ?«وَ لَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِنْ مُذَكّرٍ» (قمر/17) ?و همانا ما قرآن را براى تذكّر (و پندپذيرى)، آسان ساختيم، پس آيا پندپذيرى هست؟ ? ڪانال رسمۍ استاد محسن قرائتی telegram.me/joinchat/BjiOnTvUkEu7JDBJghtP1A
ادامه مطلب❌ «اللّهُ اكبر» ❌ ?? خدا بزرگتر است.
? تكبیر ? #راز_نماز ❌ «اللّهُ اكبر» ❌ ?? خدا بزرگتر است. بزرگتر از هر چه به وصف آید و در ذهن و زبان بگنجد. بزرگتر از آنچه مى گویند و مى خوانند و مى شناسند. بزرگتر از فكر و خیال و اندیشه ما و در واقع بزرگتر از آنكه با دیگران مقایسه شود. ⭕️?با این كلام نماز شروع مى …
ادامه مطلبامام علی(علیه السلام): در بیان عیب کسی مشتاب
امام علی(علیه السلام): در بیان عیب کسی مشتاب، که شاید خداوند گناه او بخشوده باشد، و از گناه کوچکی که خود مرتکب شده ای آسوده خاطر مباش، که شاید به خاطر آن عذاب شوی. ? نهج البلاغه،خطبه140 ? @Qaraati
ادامه مطلب? انتظار وظیفه است اما وظیفه، انتظار نیست؛
? انتظار وظیفه است اما وظیفه، انتظار نیست؛ یعنی ما موظفیم که منتظر و امیدوار به آینده باشیم ولی وظیفه ما صرفاً این نیست که منتظر باشیم. «انتظار مثبت» همان است که توأم با آمادگی است. @motahari_ir
ادامه مطلب✅ دو آزمایش ساده برای مشاهده پلیدیهای باطن!
✅ دو آزمایش ساده برای مشاهده پلیدیهای باطن! #عکس_نوشت ?کانال رسمی «بنیاد شهید مطهری»? @motahari_ir
ادامه مطلب جمعه یعنی عطر نرگس در هوا سر میکشد
#دلنوشته_مهدوی جمعه یعنی عطر نرگس در هوا سر میکشد جمعه یعنی قلب عاشق سوی او پر میکشد جمعه یعنی روشن از رویش بگردد این جهان جمعه یعنی انتظار مَهدی صاحب زمان اللهم صل علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم
ادامه مطلب? امام عصر (عج): نادانان و کم خردان شیعه
#حدیث_مهدوی ? امام عصر (عج): نادانان و کم خردان شیعه و کسانی که پر و بال پشه از #دینداری آنان برتر و محکمتر است،ما را #آزار می دهند. / احتجاج، ج2، ص289 @Tamonji
ادامه مطلب?آیت الله بهجت ??از ما، عمل چندانی نخواسته اند!
?آیت الله بهجت ??از ما، عمل چندانی نخواسته اند! ?مهم تر از عمل کردن “عمل نکردن” است! ??تقوایعنی عمل گناه رامرتکب نشدن! ?شاه کلید اصلی رابطه با خدا ?” گناه نکردن ” است. ? @chashmbe_rah
ادامه مطلب?همسر امام خمینی (رحمه الله علیه):
?همسر امام خمینی (رحمه الله علیه): ⚜من شصت سال با امام زندگی کردم ودر این مدت یک مرتبه هم ندیدم که ایشان یک غیبت از کسی کنند یا یک دروغ بگویند⚜ ?????? @ahkamezanashoyi
ادامه مطلب ✍از حکیمی پرسیدند:
✍از حکیمی پرسیدند: چرا هیچ از عیب مردم سخن نمیگویی ؟ ⬅️حکیم گفت:هنوز از محاسبه عیب های خــودم فارغ نشدم تا به عیب های دیگران بپردازم˝ ?خوشا به حال آن کس که عیب خودش، اورا از پرداختن به عیب دیگران، باز می دارد.? ?امیرالمؤمنین علیه السلام ?نهج البلاغه خطبه_١٧۶ ?????? @ahkamezanashoyi
ادامه مطلب
بیاد امام زمان مظلوم و غریبم اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج