❌ظریف انقلابی!❌✍️آقای دکتر ظریف طی مصاحبه ای

❌ظریف انقلابی!❌

✍️آقای دکتر ظریف طی مصاحبه ای تلویحاً منتقدین برجام و سیاست خارجی دولت را ” انقلابیونی که در اتاق شان زیر کولر نشسته اند ” خطاب کرده و به آنها توصیه می کند که ” از انقلابیون واقعی یاد بگیرید “.

✍️باید به جناب ظریف یادآور شد که برچسب ” انقلابی بودن ” ، با یک خروار سریش هم به جنابعالی نمی چسبد!

✍️ جناب آقای ظریف
آیا پدر بزرگ شما ، میرزا علینقی کاشانی ، از ارادتمندان عباس افندی یا همان عبدالبهاء ـ از سرکردگان فرقه ضاله بهائیت ـ نبود؟

✍️ آقای ظریف
آیا پدر جنابعالی ، محمد علی کازرونی ، از طرفداران محمد رضای پهلوی و از ارادتمندان به خاندان سلطنتی نبود؟

✍️آیا برخی از دوستان صمیمی پدر شما ، مرتبط با ساواک نبودند؟

✍️آیا پدر جنابعالی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، جزو مخالفین انقلاب برآمده از مردم و خون شهدا نبود؟

✍️آقای ظریف
آیا جنابعالی در طی دوران تحصیل در دبیرستان علوی، جزو هواداران شیخ محمود حلبی ـ سرکرده فرقه انحرافی انجمن حجتیه ـ نبودید؟

✍️آیا در جلسات سخنرانی که در منزل شیخ محمود حلبی تشکیل می شد ، شرکت نمی کردید؟

✍️آقای ظریف
آیا برخی دوستان پدرتان که با ساواک مرتبط بودند ، پاسپورت و ویزای آمریکا را برای شما آماده نکردند؟

✍️ آقای ظریف
آیا در طی سال های 56 و 57 که هزاران تن از مردان و زنان مسلمان ایران توسط رژیم جلاد شاه قتل عام می شدند ، جنابعالی حتی یک روز هم در کنار مردم بودید؟ یا اینکه در آمریکا در زیر باد خنک کولر مشغول فراگیری علم و دانش بودید؟

✍️آقای ظریف
جنابعالی چگونه در مهر سال 58 از سفارت آمریکا در دانمارک ، یک روزه برای همسر خود ویزای آمریکا را گرفتید؟ آن هم در شرایطی که طبق اسناد به دست آمده از سفارت آمریکا در تهران ، مسئولین آمریکایی اعلام کرده بودند که در سال 58 فقط به آن دسته از ایرانیان ویزا خواهند داد که با آنان همکاری اطلاعاتی داشته باشند!!؟

✍️آقای ظریف
چطور بعد از ماجرای تصرف سفارت آمریکا در تهران توسط دانشجویان خط امام ، دولت آمریکا همه کارکنان کنسولگری ایران در سانفرانسیسکو ـ حتی آنان که پاسپورت سیاسی داشتند ـ را اخراج کرد ، اما از اخراج جنابعالی خودداری کردند ؟!

✍️آقای ظریف
جنابعالی چطور حدود هفت سال در دفتر نمایندگی ایران در نیویورک ، به عنوان کارمند محلی و با ویزای دانشجویی کار می کردید و هیچ گاه توسط سازمان های اطلاعاتی آمریکا اخراج نشدید؟

✍️آقای ظریف؛ جنابعالی در طی هشت سال جنگ تحمیلی ، حتی یک روز ـ تأکید می شود حتی یک روز ـ از فاصله 50 کیلومتری جبهه های نبرد حق علیه باطل عبور کرده اید ؟! البته شاید پزشک به شما توصیه کرده بود که تیر و ترکش برای بدن شما ضرر دارد و بایستی برای حفظ سلامت بدن خود ، در آمریکا در زیر باد خنک کولر ، همچنان مشغول فراگیری دانش باشید؟

✍️آقای ظریف
آیا طبق مطالب کتاب خاطرات شما ، مقامات سرویس اطلاعاتی شوروی در اسفند سال66 ، در یک ملاقات رسمی با مقامات اطلاعاتی ایران ، اعلام نکردند که گزارش 7 اسفند 66 جنابعالی که برای وزارت خارجه ارسال کرده بودید ، دروغ بوده و در واقع با این کار ، صحنه سیاسی جنگ را به نفع صدام و آمریکا ، تغییر داده بودید ؟

✍️جناب آقای ظریف
ادعای انقلابی گری ، اصلاً با سوابق و عملکردهای جنابعالی جور در نمی آید!

✍️آقای ظریف
وجود شماره تلفن مقامات اطلاعاتی و امنیتی آمریکا در دفتر تلفن جنابعالی ، چه معنایی داشته است؟
آیا کسی که ادعای انقلابی گری می کند ، می تواند بارها و بارها با جورج سوروس ـ میلیاردر صهیونیست آمریکایی و مرتبط با سازمان سیا ـ ملاقات های آشکار و پنهان داشته باشد؟

✍️ به راستی بزرگترین دستاورد شش ساله جنابعالی در پست وزارت خارجه ، جز تحمیل توافق استعماری و ضد ملی برجام ، چیز دیگری هم بوده است؟
آیا حاضرید در یک مناظره زنده تلویزیونی با اینجانب ، در مورد برجام و سایر دستاوردهای درخشان تان مانند بازگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی ، رفع همه تحریم ها در اثر مذاکرات شش ساله و … شرکت نمائید؟

کامران غضنفری

@najva_net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.