آشنائى به درون و استجابت دعا

آشنائى به درون و استجابت دعا
قاسم بن العلاء حكايت كند:
روزى مشكلات خود را در نامه اى نوشتم و اظهار داشتم كه مدّتى از عمر من سپرى گشته و فرزندى ندارم ، سپس آن نامه را براى حضرت صاحب الزّمان عليه السلام فرستادم .
پس از مدّتى كوتاه جواب نامه آمد ولى اشاره اى نسبت به فرزند نفرموده بود؛ پس نامه اى ديگر براى حضرت نوشتم و تقاضا كردم تا دعائى نمايد كه خداوند، فرزندى پسر به من عنايت فرمايد و نامه را ارسال كردم ؛ در حالى كه هيچ خبرى از وضعيّت همسرم نداشتم .
و چون جواب نامه آمد، نوشته بود: خداوندا! فرزندى پسر، عطايش فرما كه چشمش به آن روشن گردد و وارث او باشد.
پس به منزل رفته و از همسرم جويا شدم كه آيا آبستن مى باشد؟
پاسخ داد: بلى ، ناراحتى و مانعى كه وجود داشت برطرف شد و در حال حاضر آبستن مى باشم ؛ و خداوند متعال به بركت دعاى حضرت ، فرزندى پسر به من عنايت فرمود.

2 دیدگاه

  1. جناب نادره
    سلام عليكم

    1- شما بهتر است خودتان در راستاي امام زمان حركت نموده، خودشان عنايت مي نمايند و ديگر اين كه هر كسي از طريق رسيدن به امام زمان آگاهي داشته باشد يعني خودش خدمت حضرت ولي عصر(عج) رسيده است و يا اينكه چيزي را كه شنيده مي گويد:
    هركه را اسرار حق آموختند مهر كردند و دهانش دوختند. مواظب باشيد، در اين دوران آشوب، فريب كساني كه به نام ائمه و امام زمان(عج) دكان باز مي كنند را نخوريد.
    2- براي رسيدن به حاجات، در روايات روش هاي صحيح گوناگوني ذكر شده است كه خلوص نيت و با اعتقاد قلبي خواستن مقدمه ي همه ي آنهاست
    شما مي توانيد از طريق مداومت بر دعاي توسل، حاجت خود را بر معصومين عرضه بداريد. كه ان شاءالله حاجت روا شويد.

  2. سلام علیکم و رحمت الله

    اولآ سپاس و تشکر از سایت بی نظیر تان
    ثنآ من در قسمت اشنایی و استجابت دعا را مطالعه نمود که ازرگانی که از نداشتن فرزند رنج میبرد طی نامه از امان (عج) درخواست دعا نمود که دعا یش از طرف خداوند استجابت شد
    ایا میشود که طریق استجابت مستقیم دعا از خداوند را برای ما بفرستید و یا به چی طریقی میتوانیم از طریق امام (عج) خواستار استجابت دعا خویش از جانب خداوند (ج) گردیم

    تشکر چشم راه جواب هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.