مقدمه

مقدمه

بر اساس بیان شریف رسول خدا(صلي الله عليه واله وسلم) که قرآن و عترت را به عنوان دو یادگار ارزشمند به عنوان شرط هدایت انسانها تا قیامت، معرفی فرمودند، ضروری است ما مسلمانان که رسول خدا و اهل بیت علیهم السلام را راهنمایان و الگوی خود می دانیم، با شناخت بیشتر نسبت به زندگانی ایشان معرفت خود را افزوده و نسبت به معرفی ایشان تلاش نمائیم. لذا در بخش اهل بیت این نرم افزار تلاش شده است تا مطالبی مفید و مبتلی به، جهت آشنائی بیشتر درباره اهل بیت علیهم السلام، در اختیار مخاطبین گرامی قرار گیرد، امیدواریم مطالب مفید بوده و کاربران عزیز، تهیه کنندگان این مجموعه را از دعای خویش فراموش نکنند.
چند نکته:
1. مطالب «اهل بیت» شمیم 94 به صورت پرسش و پاسخ های کوتاه و متناسب با پرسشهای عمومی که بیشتر توسط پرسشگران عزیز در تماس با مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی مطرح گردیده، تنظیم شده است.
2. به دلیل رعایت اختصار و پرهیز از ایجاد شبهه در ذهن مخاطبین، از بیان سوالات و شبهاتی که نیاز به پرسشهای مفصل و تخصصی دارد پرهیز شده است.
3. از آنجا که برخی از مطالب بیان شده در شمیم، جزء مشهورات و مسلمات تاریخی است، ضرورتی بر ذکر منابع و مآخذ مطالب نیست درعین حال سعی شده اکثر فایل ها همراه با ذکر مآخذ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.