⭕️هشدار مهم علامه #مصباح یزدی در باب فراموشی #تدریجی ارزش های انقلاب

⭕️هشدار مهم علامه #مصباح یزدی در باب فراموشی #تدریجی ارزش های انقلاب

? بعضی رفتارها و عملکرد ها این خطر جدی را گوشزد می‌کند که #ارزش_های_انقلاب در حال کمرنگ شدن است

?? خداوند بر ما #منت نهاد و یکی از سلاله‌های رسول گرامی اسلام را برانگیخت تا دستگاه 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کند و تنها نظام حکومتی در عالم بر اساس #مبانی_اسلام را پایه‌گذاری کند. اما تعداد کمی از مردم قدر این نعمت را شناختند که بهترین ایشان در #جبهه‌ها به شهادت رسیدند.

?? این انقلاب ثمره خون بیش از 200 هزار شهید است؛ اما آیا ما قدر این #نعمت را می‌دانیم؟ این خون‌ها برای اسلام و قرآن ریخته شد؛ اما گذشت زمان ما را به #غفلت گرفتار ساخته است.

?? از اوضاع جاری جامعه چنین تصور برداشت می‌شود که #اصل_انقلاب و به دنبال آن، اهمیت اسلام #تدریجاً در حال #فراموشی است، #ما_انقلاب_کردیم تا نام اسلام و امام زمان صلوات‌الله علیه را زنده کنیم، و #مقدمات_ظهور را فراهم سازیم؛ اما گویا این اهداف را فراموش کرده‌ایم، و بعضی رفتارها این #خطر جدی را گوشزد می‌کند که ارزش‌‌های انقلاب در حال کم‌رنگ شدن است.

?? وقتی برخی عملکردها را با اوایل انقلاب می‌سنجیم، تفاوت‌های زیادی دیده می‌شود، و اگر این وضعیت ادامه یابد، خداوند این #منت را از سر ما برمی‌دارد و نعمت انقلاب را از ما می‌گیرد.

?? خداوند #سنت‌_های_تغییر_ناپذیری دارد، که بر اساس آنها اگر قدر این نعمت‌ها دانسته نشود، #ضمانتی_برای_بقای_آنها_نخواهد_بود. در این صورت کسانی که دست‌آورد شهیدان را به باد دادند و نظام را با #زرق و #برق دنیا معامله کردند، باید پاسخ‌گو باشند.

در جمع گروهی از فرماندهان و مدیران عالی ناجا

1395/9/29

http://www.mesbahyazdi.ir/node/6284

➕✅ @mesbahyazdi_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.