دشمن از این مسئله که اسلام دارای یک رهبر « #قانون شناس»، « #قوی» و « #مدیر» باشد، می ترسد.

⚜?⚜?⚜?⚜?⚜
#مناسبتی
#حماسه_نهم_دی
#استادمحمدشجاعی
دشمن از این مسئله که اسلام دارای یک رهبر « #قانون شناس»، « #قوی» و « #مدیر» باشد، می ترسد. چون همه دین در ولایت خلاصه می شود. دین بدون رهبر، هیچ سودی نخواهد داشت. برای همین بدون #ولایت هیچ چیزی فایده ای ندارد و این باید در اعتقاد و عمل پیاده شود. این همان چیزی است که یک مقام بلند پایه آمریکایی با غصه می گوید: متاسفانه مردم ایران از رهبرشان #تبعیت می کنند.

علت این که امام (ره)می فرمایند: «حفظ #نظام_جمهوری_اسلام از نماز بالاتر است». این است که نظام جمهوری اسلامی در رأسش #ولی_فقیه است. یعنی حفظ نظام ولایی با وجود فقیه جامع الشرایط، که رهبری را بعهده بگیرد از نماز و روزه و تمام #فروع_دین بالاتر است.

برای حفظ آن، با هر چیز دیگری حاضریم در بیفتیم؛ به هیچ چیز به اندازه ی این. #اصالت نمی دهیم. حتی اگر سایر فروع دین هم تعطیل شود و آسیب ببیند. اما نباید به این اصل لطمه بخورد. چون اصل در. #سعادت انسان ها وجود رهبر. #مجری و #مدافع و #مفسر و #مبین قانون است.

از زمانی که این کشور تحت حاکمیت ولی فقیه بوده، خیرات اقتصادی، علمی، معنوی و عاطفی، ایجاد ارزش‌های انسانی و پرورش انسانهای فطرت مدار بوده و هیچ موقع در طول تاریخ چنین انسانهایی تربیت نشده اند. پس اصل خلقت در ولایت است.

مهمترین عهد و میثاق، #عهد_به_ولایت است. ما باید در این قدم صادقانه بایستیم. از مصادیق صدق و راستی، « #وفای_به_عهد» است. یعنی هر کس در حرکت به سمت آخرت قرار گرفت، علامت صحت و صدق حرکت او این است که به عهد و میثاقش پایبند است.
مطالعه متن کامل در ???
montazer.ir/node/5926
?⚜?⚜?⚜?⚜?
کانال رسمی #موسسه_منتظران_منجی عج
telegram.me/montazer_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.