شهيد محمود يزدانفر

شهدا

انقلاب اسلامی رسالت عظیمش در منقلب کردن اقوال و افعال ماست پس بکوشید هم در درون خود و هم در جامعه این رسالت را به اتمام برسانید و اینهمه ضربات و جریانات انحرافی از بدو انقلاب تا کنون بواسطه عدم توجه کافی به همین امر بود بهمین دلیل است که گفته اند به همان میزان که در درون انقلاب نمودی در برون نیز میتوانی موفق به انجام دگرگونی شوی . شهيد محمود يزدانفر

 با تنی چند از همرزمان، با قایق در حال حركت برای انجام عملیات بودیم. به ناگاه انفجاری رخ داد و تركشی به چشم فرمانده (برادر خیرالله جهان‌دیده) خورد و خون از آن جهش كرد.
همه نگران بودیم؛ ولی ابهت او اجازه نمی‌داد، بدون دستورش قایق را نگه داریم. با اشاره و جمله‌ای ناقص از او خواستم برگردیم. با آرامشی كه از خود نشان می‌داد، پاسخم را داد؛ یعنی از برگشتن نباید حرف بزنم.
یك چشمش را گرفته بود و از چشم دیگرش اشك می‌ریخت. قایق به سرعت پیش رفت و او آن شب را تا صبح به فرماندهی افراد دسته خود پرداخت. صبح كه شد به اصرار فرمانده بالاتر، عقب برگشت تا معالجه شود؛ اما بعد از دو ساعت، باز او را در جمع خود دیدیم، پرسیدم: «چرا برگشتی؟» گفت: «چرا برنگردم؟ یك تركش ناقابل كه نمی‌تواند ما را برگرداند. تركش را در آوردند. باور كن با چشم دیگرم همه چیز را می‌بینم.‌»
خیر الله تا آخر عملیات با همان وضع با ما بود
شهيد خير الله جهان ديده
منبع : . راوي: خدارسان زاهدی، ر.ك: خفته بيدار، ص45 و 46.
منبع کلام شهدا:وبلاگ مسافران كربلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.