✍قدرت نه گفتن را تمرین کنیم…

#سخن_علماء_بزرگان
حجت الاسلام والمسلمین #مهندسی

✍قدرت نه گفتن را تمرین کنیم…

?#قرآن کريم وقتي که مي خواهد #مؤمن را تعريف کند مي فرمايد: اي مؤمن بدان تو را ملامت مي کنند، تو در حال عاشقي هستي و به من #خدا عشق مي ورزي، به اهل بيت عشق مي ورزي. مراقب باش بعضي از افرادي که عشق بازي هاي دنيايي را مي کنند نمي توانند عشق بازي هاي واقعي را تحمل کنند. مي خواهند شما را پايين بکشند. تو آنها را بالا بکش. چرا او تو را پايين بکشد. تو چنگ بينداز و او را #نماز خوان بکن. اگر توانستيد اين کار را بکنيد ولي اگر نتوانستيد خود شما پايين نياييد.

?وقتي که انسان کنار دريا مي رود و مي بيند که يک نفر در حال غرق شدن در دريا يا استخر است چه کاري مي کند؟ در اين مقام نيست که بگويد اين فرد دوست دارد و در حال غرق شدن است پس بگذاريد من هم بروم و غرق شوم. هيچ وقت اين فکر را نمي کنيم. اگر توان داريم داخل آب مي رويم و دست او را مي گيريم و بالا مي آوريم. اگر شناگر قوي هستيم او را نجات مي دهيم ولي اگر نتوانستيم اين کار را بکنيم هرگز ما به دنبال او نمي رويم که غرق شويم.

?در مسائل ارزشي و در تعيين رضايت، چرا من غرق رضايت شيطاني آن فردي شوم که يقين دارم درحال خلاف کردن است. يقين دارم که #گناه مي کند. قدرت نه گفتن را تمرين کنيم. يعني ما بتوانيم بگوييم نه.

___________

✅ کانال نجات از گناه
https://telegram.me/joinchat/BgS9GT7uXr0EY-5TLCp9Tg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.