✳️ درصف مردم

سخن هفته‌ شماره ۱۱۹ نشریه خط حزب‌الله:
شاخصی برای رفتارشناسی رهبر انقلاب
✳️ درصف مردم

? پشتیبانی و حمایت رهبر انقلاب از مسئولین اجرایی کشور که بی‌واسطه یا باواسطه انتخاب #مردم هستند گونه‌های متفاوتی دارد. گاهی با ارائه‌ی “راهکار درست و جامع” برای خروج از نواقص و اشکالات است، مانند ابلاغ سیاست‌های #اقتصاد_مقاومتی. «اگر ما بخواهیم مشکل #رکود را حل کنیم، مشکل تولید داخلی را حل کنیم، بخواهیم مسئله‌ی #بیکاری را حل کنیم، بخواهیم #گرانی را مهار کنیم، علاج همه‌ی اینها در مجموعه‌ی مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی گنجانده شده است.»
http://l1l.ir/43i8
? گاهی حمایت از طرح‌هایی است که دولتمردان، آنها را راهکار حل مشکلات می‌دانند، مانند حمایت رهبر انقلاب از #مذاکره‌کنندگان دولت یازدهم در ماجرای مذاکرات هسته‌ای. رهبر انقلاب، اگرچه از ابتدا با شناخت درست از رفتار دشمن و تجربه‌های سی ساله‌ی انقلاب اسلامی، به فرجام مذاکرات #خوشبین نبودند و به تبع آن، چاره‌ی مشکلات کشور را در مذاکره و توافق با کشورهای غربی نمی‌دانستند، اما به دلیل آنکه، دولتمردان تصور می‌کردند که راه رهایی از #تحریم‌ها و درنتیجه، #گشایش_اقتصادی، از طریق توافق هسته‌ای است، اجازه‌ی مذاکرات را به آنان دادند.

? و گاهی نیز، به دلیل #اطلاع_دقیق از مشکلات و مطالبات واقعی مردم از سویی، و عدم رسیدگی به آن مشکلات از طرف مسئولین از سویی دیگر، در جلسات خصوصی مکررا به آنان تذکراتی داده‌اند. تذکراتی که بعضا با #هشدار یا حتی #اوقات‌تلخی همراه بوده است. «بعضی‌ها گله می‌کنند که چرا فلانی تذکّر نمی‌دهد؛ نخیر، بنده زیاد تذکّر می‌دهم. اینکه می‌بینید من گاهی علناً یک‌چیزی می‌گویم، این یک‌دهمِ تذکّرات و اوقات‌تلخی‌ها و هشدارهای ما با این آقایان نیست. در جلسات حکومتی، بنده غالباً تذکّر، هشدار و مطالبه، زیاد دارم. اینجور هم نیست که ما از قضایا مطلع نباشیم؛ حالا بعضی‌ها می‌گویند فلانی از فلان قضیه مطلع نیست؛ بنده از آن مسائل اجتماعی و عمومی و اساسی‌ای که مردم از آنها مطلع می‌شوند، باید ده برابر آنها #مطلع باشم و الحمدلله هستم.»

⬅️ این موضوعاتی که مطرح شد، نمونه‌ها و بخش‌هایی از مجموعه‌ی اقدامات و کنش‌های رهبر انقلاب است برای #حل_مشکلات_مردم، که نتیجه‌ی آن، تقویت حکومتی است که به‌دنبال پیاده‌ساختن احکام اسلامی در کشور است. اگرچه روش‌های رهبر انقلاب فراتر از موارد یاد شده است.

✅ @khattehezbollah

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.