? از زمستان سال گذشته تا آبان ماه امسال

? از زمستان سال گذشته تا آبان ماه امسال، سه #سناريويآمريکا عليه ايران با #شکست مواجه شده است، #خطحزب‌الله دليل آن را بررسي مي‌کند
? رمز پیروزی

? روزهای نخستین دی‌ماه سال گذشته، کشور آبستن حوادث مهمی بود. طراحی دشمن این بود که پروژه‌ی #آشوب علیه ایران را از دی ماه آغاز کرده و به زعم خود، در بهمن‌ماه، کار را یک‌سره کند. برخلاف تصور آنها اما این‌بار هم، «بیداری و هوشیاری» مردم موجب شکست نقشه‌ی آنان شد. یک هفته بعد از این آشوب‌ها، آقای محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در تشریح پروژه‌ی دشمن چنین گفت: “چند ماه پیش در #اربیل اتاق عملیاتی تشکیل شد که مسئولیت آن با مایک‌آندریا، رئیس ویژه‌ی عملیات سازمان #سیا بود که بر روی پرونده‌ی ایران کار می‌کرد؛ همچنین در این اتاق عملیات، رئیس‌دفتر پسر صدام و برادرزن صدام، به همراه نماینده‌ای از عربستان و نماینده‌ای از منافقین نیز حضور داشتند… اسم پروژه را استراتژی همگرایی نتیجه‌بخش گذاشتند. فکر می‌کردند در مرحله‌ی اول شهرهای ایران را از کنترل نظام خارج می‌کنند. بعد از آن می‌خواستند اسلحه وارد کشور کنند که با به جای گذاشتن کشته‌ها بتوانند تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کنند. از آن طرف هم #منافقین وارد کشور شوند و با کمک خواستن از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها، امنیت کشور ما را به هم بزنند… آن‌ها همچنین چنین برآورد کرده بودند که اگر هم موفق به #براندازی نظام نشوند برای #فشار_اقتصادی و ضربه‌زدن به ملت ایران چند تحریم از شورای امنیت علیه ایران اخذ کنند.”

❇️ ده روز بعد از این حوادث، یعنی نوزدهم دی‌ماه، #رهبر_انقلاب در اولین دیدار عمومی خود بعد از این حوادث، تحلیلی جامع درباره‌ی آن ارائه داده و درباره‌ی دلایل شکست این سناریو چنین فرمودند: «کاری که مردم در اینجا کردند این است: اوّل خب یک عدّه‌ای آمدند؛ البتّه عدّه‌ی زیادی هم نبودند، لکن به مجرّد اینکه دیدند که اینها هدف‌هایشان چیست و شعارهایشان معلوم شد، مردم صف‌ها را جدا کردند. همان‌هایی که روز پنجشنبه و روز جمعه در اجتماعات مطالبه‌ی «نه به گرانی» و امثال اینها شرکت کرده بودند، همان‌ها در روز نهم دی آمدند در تظاهرات عظیم مردم شرکت کردند و علیه آنها شعار دادند؛ علیه آمریکا، علیه منافق شعار دادند. مردم صفشان را جدا کردند.»

✴️ #حضور و #هوشیاری مردم اگرچه موجب شکست پروژه‌ی زمستان دشمن شد، اما از همان موقع، پروژه‌ی دیگری را آغاز کردند: “پروژه‌ی #تابستان_داغ”. قرار بود نظیر همان اتفاقات دی ماه، در تابستان سال جاری بیفتد و به زعم خودشان، این بار دیگر کار ایران را یک‌سره کنند.

⭕️ نتیجه آنکه گرچه در تابستان نیز اتفاقاتی چون تلاطم‌های چند روزه در بازار سکه و ارز، یا عملیات‌های کور تروریستی (مانند حادثه‌ی اهواز) اتفاق افتاد، اما باز هم این دشمن بود که سرش به سنگ خورد و نقشه‌اش به نتیجه‌ای نرسید. نظیر چنین سناریویی را برای آبان‌ماه نیز در نظر گرفته بودند که اساسا راه به جایی نبرد. این البته، مانند همه‌ی این چهل سال، آخرین رویارویی نظام سلطه با جمهوری اسلامی نبوده است و بی‌تردید، در حال طراحی سناریوهای جایگزین برای امسال و از آن مهم‌تر سال آینده هستند.

✅ بیداری و هوشیاری مردم ایران همان موضوعی است که همه‌ی سناریوهای دشمن در این چهل سال را با شکست مواجه کرده است. اگر #تحریم و #آشوب، آخرین منازعه‌ی نظام سلطه با مردم ایران باشد، از این گردنه هم می‌توان عبور کرد به شرط آنکه همین عنصر #بیداری، در آحاد ملت وجود داشته باشد. این همان #رمز_پیروزی مردم ایران در این چهل سال است.

@khattehezbollah
⬅️ آنچه حزب‌اللهی‌ها باید بدانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.