? آیت‌الله جنتی:

? آیت‌الله جنتی: لعنت بر مسئولانی که فکر میکنند مشکلات ما با آمریکا حل میشود

♦️رئیس مجلس خبرگان رهبری در مراسم بزرگداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور :امام کاری کرد که در تاریخ عالم بی سابقه است. اسلامی که مایه عقب ماندگی شمرده می‌شد و غربی‌ها اسلام را موجب عقب ماندگی می‌دانستند و خود مسلمانان نیز باورشان شده بود که اگر می‌خواهند به دنبال پیشرفت باشند باید به دنبال اروپاییها حرکت کنند و الا اسلام به درد آنها نمی‌خورد و نمی تواند مدیریت کند و اسلام برای 1400 سال پیش بود و در آن دوران قدرتمند بود و امروز نمی‌تواند به درد امروز بخورد و امروز عصر صنعت است.
♦️معجزه امام این بود که اسلام را دوباره عزیز کرد و به مسلمانان نشان داد اگر می خواهند دنیای خوب داشته باشند؛ اسلام بهترین راه است و اگر می خواهند وارد بهشت شوند و آخرت خوب داشته باشند اسلام بهترین راه است.
♦️متاسفانه برخی مسئولان امروز یا بیش از اینکه به فکر مردم باشند به فکر خود هستند یا اینکه عرضه مدیریت و حل مشکلات را ندارند.
♦️ امروز می بینیم که دنیا طلبی بر خیلی از مسئولان غلبه کرده است. لعنت به این فکرهای غلط که در برخی مسئولان وجود دارد که احساس می کنند آمریکایی‌ها و غربی ها هستند که می توانند میتوانند مشکلات ما را حل کنند.
♦️ متاسفانه با عدم مدیریت کارآمد بسیاری از نخبگان و جوانان تحصلیکرده کشور از ایران خارج می شوند
♦️ چرا باید فضای مجازی این وضع را داشته باشد. چه کسی باید به وضعیت فضای مجازی رسیدگی کند؟ چرا باید فضای مجازی آنقدر باز باشد که جوانان به راحتی لاابالی‌گری و بی دینی بیاموزند فضای مجازی باید در خدمت نظام و انقلاب قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.