❣️ چرا مسئلۀ خانواده در آخرالزمان یک مسئلۀ

❣️ چرا مسئلۀ خانواده در آخرالزمان یک مسئلۀ دارای اولویت است؟

? دلیل اول: طاغوت جهان(یعنی صهیونیسم) برای اینکه بر جوامع بشری تسلط پیدا کند، خانواده‌ها را مضمحل می‌کند، چون می‌داند که اولاً انسان‌ها با انبوهیِ جمعیت، می‌توانند بر باطل غلبه پیدا کنند لذا با نابودی خانواه‌ موجب کاهش جمعیت می‌شود. ثانیاً وقتی در جامعه‌ای خانواده نابود شد، این جامعه ضعیف و زبون می‌شود و راحت می‌توان بر آن مسلط شد.

? در پروتکل‌های دانشوران صهیون چند اصل مهم وجود دارد که به مضمحل‌کردن خانواده برمی‌گردد. البته یهودیان این سنت را از قدیم داشتند و در قرآن هم آمده که آنها-با یک روش‌هایی- بین زن و مرد اختلاف می‌اندازند (يُفَرِّقُونَ بِهِ بَيْنَ الْمَرْءِ وَ زَوْجِهِ) الان هم با ترفند‌های جدید، این کار را انجام می‌دهند.

? وقتی یک جامعۀ مستضعف بخواهد قوی بشود باید خانواده در آن جامعه، قوی باشد! این آمار طلاق با جامعۀ منتظر و مهدوی جور در نمی‌آید! این وضع حجاب و این تعداد کمِ زاد و ولد با بیرون آمدن از استضعاف جور در نمی‌آید.

? البته ما زیاد هم مقابل دشمنان، ضعیف نبوده‌ایم؛ اما همین هم صدقۀ سر خانواده‌های خوب است و آن مادرانی که شیران بیشۀ شجاعت را تربیت کردند. یک جوان شجاع و سلحشور که از زیر بُته در نمی‌آید؛ از یک خانوادۀ مستحکم در می‌آید.

? دلیل دوم: بیش از نیمی از علائم فساد در آخرالزمان به اضمحلال خانواده مربوط می‌شود؛ دربارۀ بی‌بند و باری‌ها در آخرالزمان روایات بسیاری وجود دارد که ریشۀ این فسادها، ضعف بنیان خانواده است، یعنی نابودی خانواده منجر به فساد زنان و مردان می‌شود.

?استاد #پناهیان

خانواده_حسینی

? @ghandab

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.