??? بدانیم … خیانت و ایجاد نارضایتی تَعمّدی ازسوی

??? بدانیم …

? خیانت و ایجاد نارضایتی تَعمّدی ازسوی مسئولان یک کشور مسبوق به سابقه بوده است.

? غالب آن مسئولان خائن هم بافریب ملت و انتخاب خود مردم سرکار آمدند و به مردم کشورشان خیانت کردند.

?”ایلوخین ویکتور ایوانوویچ” رئیس اسبق کمیته امنیت ملی دومای روسیه میگوید?

?آمریکایی ها فهمیده بودند که کشیدن شوروی به یک جنگ رودررو دیگر ممکن نیست. چون شوروی در وضعیتی قرارداشت که از نظر سلاح و ارتش در موضع قدرت قرارداشت. حتی انواع سلاح اتمی و هیدروژنی را داشت و خلاصه اینکه قدرت نظامی شوروی کاملا جدی بود.

? لذا تاکتیکی که دیگر کشورها ازجمله آمریکا درپیش گرفتند، اضمحلال و ازبین بردن شوروی از داخل بود.

?”آلن دالاس” مسئول سابق اطلاعاتی آمریکا گفته بود که باید در داخل شوروی وضعیت هرج و مرج به وجود بیاوریم و گفته بود که برای این منظور باید افراد خود را در شوروی پیدا کنیم.

?آمریکایی ها واقعا نفرات خود را در شوروی یافتند. خیانتی که آن تعداد مسئولان شوروی که هماهنگ با آمریکا بودند انجام دادند و ضربه ای که بر کشور و مردم شوروی وارد کردند در هیچ جنگ نظامی علیه شوروی امکان نداشت که این میزان خسارت بر شوروی وارد شود!

?”آلن دالاس” هم اذعان کرده که پول و هزینه بسیار بالایی پرداختیم تا دوستان خود را در شوروی یافتیم و کسانی که آمریکا به آنها نیاز داشت را خریدیم.

?من(ایوانوویچ) به افرادی که واقعا به قانون و آزادی پایبند هستند احترام میگذارم اما دربین ما(مردم شوروی) کسانی پیدا شدند که هیچ اعتقادی به این مفاهیم نداشته و صرفاً با تغییر ظاهر و ارائه شعارهای دروغین نظیر اصلاحات و … در فضای آن زمان خود را مطرح کردند و با فریب مردم قدرت را در سطوح مختلف به دست گرفتند.

? از سویی هم آمریکا بخصوص ازطریق رسانه ها درصدد تقویت آنها برآمد.

?جالب است بدانید که فقط آمریکا چیزی درحدود ۶تریلیون دلار برای اثرگذاری تبلیغاتی علیه شوروی هزینه کرد و امروزه آمریکایی ها میگویند برای پیروزی خود چندان پول زیادی خرج نکرده اند.

? هرنوع رسانه ای که تصورش را داشته باشید برای ناامید کردن مردم شوروی شبانه روز فعال شدند. ازجمله ایستگاه های مختلف رادیویی آمریکایی، آلمانی، فرانسوی، انگلیسی و…

?در داخل شوروی هم عناصر مرتبط با آمریکا شناسایی و به شدت فعال شدند. علی رغم کاستی های غیرقابل کتمان در شوروی، رسانه های مختلف در بمباران تبلیغاتی خود حتی موارد رو به پیشرفت را کتمان کرده و طوری فعالیت میکردند که مخاطب به این نتیجه برسد زندگی کردن به این منوال در شوروی غیرممکن است! مردم روسیه زندگی وحشتناکی دارند و…؛ مدام ناامیدی را پمپاژ کردند.

? متولیان ایجاد ناامیدی، توسط مهره های هماهنگ با آمریکا که به دولت و مجلس شوروی نفوذ پیدا کرده بودند کاملا حمایتِ پیدا و پنهان میشدند.

? شما کاملا میتوانستید خیانت و تلاش برای نابودی کشور را در اقدامات مسئولان و سایرکسانی که درصدر امور کشور بودند مشاهده کنید.

?بعنوان نمونه برایتان بگویم که “گابریل یوبوف” اعلام کرد برای مواد غذایی نیاز به جیره بندی است و در ادامه به صورت کاملا هدایت شده از سمت دولت آنقدر در توزیع نامرتب کوپن ها و احتکار و به موقع نرسیدن موادغذایی به دست مردم فشار واردشد که به مرور حس بدبینی را در مردم به وجود آوردند.

@najva_net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.