? اهواز یک مسئول مثل شهیداسداللهی می‌خواهد

? اهواز یک مسئول مثل شهیداسداللهی می‌خواهد

تا اوضاعش درست شود
? تفکر لیبرالی می‌گوید: شکم مدیران را پُر کن تا یک‌ذره خدمت کنند!

? چرا مملکت ما این‌قدر مشکل دارد؟ برای اینکه خیلی از جاهایش با تفکر نظام لیبرالی دارد اداره می‌شود. نظام لیبرالی می‌گوید: به مدیرها بیشتر بده، شکم‌شان پُر بشود تا یک ذره خدمت بکنند! در نظام لیبرالی هر کسی پُست بالاتری گرفت باید حقوقش بیشتر بشود.

? نظام علوی می‌گوید: ثروت عیبی ندارد، اما تو که ثروت داری دیگر چرا از بیت‌المال برمی‌داری و می‌خوری؟ ولی نظام لیبرالی نتیجه‌اش همین رانت‌خواری‌ها و رانت‌بازی‌هاست.

? شهید اسداللّهی ضدّ فریب‌های نظام لیبرالی بود. شما فکر می‌کنید چند نفر باید جای شهید اسداللّهی کار کنند تا بتوانند کارهای او را انجام بدهند؟ از بس که اهل کار و خدمت بود! حالا من وزیر و نمایندۀ مجلس می‌شناسم که وقتی غروب می‌شود، به خانه‌اش می‌رود که استراحت بکند!

? شما این بارندگی اخیر در اهواز و زمین‌های پُر از آب و فاضلاب در برخی از مناطق اهواز را دیدید. اهواز یک مسئول مثل شهید اسداللهی می‌خواهد که اوضاع بد آنجا را درست کند! اما طی این سال‌ها، یک مسئول که مثل شهید اسداللهی باشد، نداشته است.

? مسئولین اهواز-که تا به‌حال مسئول بودند- باید از ملت عذرخواهی کنند که چرا گذاشتند اوضاع این‌طور بماند؟ شهید اسداللهی اگر در اهواز مسئول بود این مشکلات را ریشه‌کن می‌کرد.

? حرام‌شان باشد آن مسئولانی که در این یکی دو هفتۀ اخیر، استخر رفتند درحالی‌که بچه‌های اهواز در آن محله‌های آب‌گرفته، زندگی می‌کردند. مشکل ما، مشکل غربزدگی است. تفکر لیبرالی، یک‌چنین مسئولانی را برای مردم درست می‌کند؛ مدیران شکم‌پُر!

?علیرضا پناهیان
?سالگرد شهید اسداللهی- ۹۸.٩.٢٨
?? متن کامل:
Panahian.ir/post/5829

@Panahian_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.