?بسته خبری? وضعیت_غده_سرطانی وزیر امور خارجه

?بسته خبری?

 

#وضعیت_غده_سرطانی

?وزیر امور خارجه امارات عربی در صفحه توئیتر خود، مطلبی را در تایید عادی سازی روابط شیخ نشین های عرب حاشیه خلیج فارس با اسرائیل منتشر کرد. توئیت بن زاید یادداشتی تحت عنوان «شکل گیری ائتلاف عربی-اسرائیلی در خاورمیانه» در پایگاه «اسپکتیتور» است.
نتانیاهو ضمن بازنشر این توئیت گفت: از نزدیکی بین اسرائیل و برخی کشورهای عربی استقبال می کنم. وقت آن رسیده است که عادی سازی روابط و صلح تحقق یابد.

?وزیر خارجه اسرائیل اعلام کرد: تل آویو در راستای تخریب روستای خان احمر از بیم مجازات احتمالی دیوان کیفری بین المللی حرکت نخواهد کرد. وی افزود: کابینه کوچک در جریان نشست خود به این جمع بندی رسید که ویرانی روستای عربی موضوعی حساس است.

?«رأفت حمدونه» مدیر مرکز پژوهش‌های ویژه اسرای فلسطینی اعلام کرد، اسرا و بازداشت‌شدگان فلسطینی در شرایطی فاجعه‌بار قرار دارند و شکنجه اسرای فلسطینی از همان لحظه بازداشت و بازجویی آغاز می‌شود و اسرائیل از روش‌های مختلفی از جمله گذاشتن اسیر در یخچال و پاشیدن آب یخ و داغ بر سر اسرا استفاده می‌کند.

?یک قاضی فلسطینی فاش کرد که اسرائیل ۱۹۲ کودک فلسطینی را برای فرزند خواندگی و تغییر دین آنها به اروپا فرستاه است این درحالی است که چنین اقدامی مخالف با قوانین محلی و بین المللی است.

?یک روزنامه‌نگار فلسطینی در یادداشتی جوانان فلسطینی را به مقابله با طرح «معامله قرن» فراخواند و نوشت که در این طرح فقط 11 درصد فلسطین به ساکنان حقیقی خود تعلق خواهد گرفت.

?کمیته مردمی علیه توافقنامه گازی با اسرائیل در اردن یک تجمع اعتراض آمیز در برابر ساختمان پارلمان این کشور برگزار کرد.

#بسته_خبری
@najva_net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.