✳️ حضرت زینب این‌گونه نهضت حسينی را عالم‌گير کرد

✳️ حضرت زینب این‌گونه نهضت حسينی را عالم‌گير کرد

✳️ حضرت زینب این‌گونه نهضت حسينی را عالم‌گير کرد

? #مقام_معظم_رهبری می‌فرمايند: «بعضی جاها هست که هيچ تابلويی هم ندارد اما جوشش کار و حرکت آن‌جا فراوان است، اين با ارزش است.»

? آدم کيف می‌کند وقتی متوجه می‌شود عده‌ای تأثير کارهايشان ظهور دارد ولی هرچه بگرديد خودشان را پيدا نمی‌کنيد. کارهايی بسيار با ارزش دارد در زير پوست اين جامعه انجام می‌گيرد و جامعه را جلو می‌برد بدون آن که عاملان اصلی آن کارها، ظهوری از خود داشته باشند.

? قبلاً خدمت عزيزان عرض کردم #حضرت_زينب (س) از آن وقتی شروع شد که در ظاهر گم شد. بعد از #کربلا آن حضرت همه جا حاضر بود و هيچ جا هم ظاهر نبود و از اين طريق نهضت #امام_حسين(ع) را عالم‌گير کرد. هنر حضرت زينب(س) آن بود که نگذارد نهضت حضرت سيدالشهداء(ع) از چشم‌ها پنهان شود، نه آن که خودشان مدّ نظرها قرار گيرند، و کار فرهنگی هميشه به اين صورت موفقيت‌آميز خواهد بود. امام حسين(ع) اين جبهه را فتح کردند تا بستر کار فرهنگی حضرت زينب(س) فراهم شود، همچنان که حضرت #امام_خمينی(ره) در اين تاريخ جبهه‌ی #انقلاب_اسلامی را گشودند. هنر ما اين است که زير سايه‌ی جبهه‌ی گشوده‌شده‌ی انقلاب اسلامی به وظيفه‌ی خود عمل کنيم بدون آن که لازم باشد ديده شويم و امام و انقلاب را در حجاب ببريم.

? #استاد_اصغر_طاهرزاده
? برگرفته از کتاب «عقل و ادب؛ ادامه‌ی انقلاب اسلامی در این تاریخ»
#⃣ #جهاد_تبیین #اخلاص

✅ اینجا #حرف_حساب بخوانید؛ (برش‌های ناب از کتاب‌هایی که خوانده و سخنرانی‌هایی که شنیده‌ایم)

https://eitaa.com/joinchat/1217855490C4fc824863f

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.