بکش و خوشگلم کن3

بکش و خوشگلم کن3

هووي ديجيتالي
بدبخت خانم‌هایی که گرگ غریزه شهوت مردانشان را گرسنه‌تر و خون‌آشام‌تر می‌کنند. خانمي كه دوستش را كه مسائل محرم و نامحرم را رعايت نمي‌كند به خانه مي‌آورد و اجازه خوش و بش به او شوهرش مي‌دهد در واقع با اره شاخه اي را كه خودش بر آن نشسته است را مي برد و خبر ندارد. تازه اگر عده‌اي هم بخواهند به آن‌ها كمك كنند، برچسب تحجر می‌خورند و به آن‌ها مي‌گويند «برو بابا حاجی این حرفا مال قدیم ندیم‌ها بود!» ولی وقتِ وقتش مشخص می‌شه كه چه كلاهي سرشون رفته. آقایی توي محل ما بود كه بهش می‌گفتند «سيروس بلند» نقلي داشت و چیزی گفته بود كه بين مردم، مثل شده بود. مردم متناسب با موقعیت می‌گفتند به‌قول سيروس بلند: «بعدا می‌فهمي».
دزده داشت قفل مغازه را می‌برید. رهگذري پرسيده بود چه می‌کنی؟ گفته بود هیچی! دارم ساز می‌زنم. پرسيده بود: این چه سازی است که سر و صدا نداره؟! گفته بود صداي ساز من صبح در میاد. برخی از سازهاي زندگي هم صداش بعدا در میاد!
خانمی می‌گفت برای سورپرایز کردن شوهرم برایش ماهواره خریدم، حالا زنان دیجیتالی شده‌اند هووی من! خانمی که با شوهرش قهر می‌کنه، فورا اتاق خواب را تعطیل می‌کنه، به بخت خودش لگد می‌زند.
اگر تمکین برای خانم‌ها زحمت هم داشته باشه به‌صرفه است. زحمت را برای رسیدن به فواید زیادش که نصيب خودشون می‌شه بايد تحمل کرد؛ البته مشکلاتی مانند افسردگی، وسواس، خرافات، سوءبرداشت‌های دینی، اختلالات جنسی مثل واژینیسم، مقاربت دردناک و… می‌تونن عایق رضایت زناشویی برای زن شود که باید با کمک گرفتن از يك مشاور و روان‌درمانگر جنسی آن‌ها را برطرف كرد.
[1] ادامه دارد..

پی نوشت :
1.ماهنامه خانه خوبان، م. ح قديري، ش 56، ص25-28.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.