? #تبیین_و_تحلیل | دوران جدیت یافتن انقلاب فرا رسیده است

? #تبیین_و_تحلیل | دوران جدیت یافتن انقلاب فرا رسیده است

? یادداشتی از جت‌الاسلام‌والمسلمین آقای مرتضی آقاتهرانی

? بمناسبت بیانیه #گام_دوم_انقلاب

? این روزها که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را سپری می‌کنیم و وارد فاز دوم انقلاب شده‌ایم، این امتِ بالغ نشان داده است که چگونه اصول را از فروع تمیز می‌دهد و حفظ اصل نظام و امر ولی را فهم می‌کند؛ با وجود این‌که به برخی مسئولین و حتی نهاد‌ها نقد دارد. بی‌شک، دشمن از ترفندهای بسیاری برای دلسرد کردن جامعه و به ویژه نسل جوان که کارآمدترند استفاده کرده و بهره‌برداری می‌کند. آتش‌بارهای فضای مجازی بی‌مهار و لحظه به لحظه بر این جهت اصرار دارند تا دل عزیزان ما را خالی کنند، ولی به راستی باید قدری به گذشته نگریست و قدری وضع موجود را مورد مطالعه قرار داد. بیانیه امام عزیز ما، در این راستا سخت راهگشا و بیدارکننده و بصیرت‌بخش است.

?️ عزیزان نوجوان و جوانم! به‌هوش باشید که امامتان به میدان آمده است. آیا دقت کرده‌اید که حضرت آقا این انقلاب را فراگیر، همگانی، جهانی، پویا، زنده و بدون تاریخ مصرف دیده‌اند؟ توجه دارید که انقلاب را متصل به ذات احدیت دیده‌اند؟ مردم انسان‌های کامل را جدی‌تر می‌گیرند. ما هم خود باید جدی عمل کرده و انقلاب و دشمنانش و فرصت‌ها و چالش‌هایش را نیز جدی بگیریم. فریادهای «لبیک یا خامنه‌ای» اینک باید خود را نشان دهد.

?️ به‌هوش باشیم! به‌هوش باشیم که فرمانش رسیده و راهکارهایش برای گام دوم انقلاب پیشِ روی ماست. عزیزانم! بیانیه امام را چندین‌باره بخوانیم و وضعیت موجود، حال و آینده انقلاب و وظایف خود و به ویژه جوانان را دریابیم.

?️ آن را بار دیگر بخوانید! با دقت بخوانید! بنده هم آن را با چشم ظاهر و باطن بار دیگر می‌خوانم و آن را در حد فهم خود، برای شما عزیزان بازخوانی خواهم کرد.

? ادامه یادداشت جدید را بخوانید?
http://farsi.khamenei.ir/others-note?id=41827

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.