?تا پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جنگ نخواهد شد

?تا پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جنگ نخواهد شد!/تنشها در منطقه خلیج فارس افزایش خواهد یافت!/ نفت، نرخ ارز، تورم، بیکاری، فقر، تحریمهای بی سابقه و نارضایتی های عمومی در کشور به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت!

?طبق روال دو سال گذشته کانال خبری جعبه سیاه مطالب و تحلیل های سیاسی، اقتصادی و امنیتی را هر چند ماه یکبار ارائه میدهد. این تحلیل ها مبتنی بر اخرین تصمیمات ساختارهای مدیریتی ایلومیناتی در جهان از جمله #گروهبیلدربرگ، #شورایروابطخارجی، #کمیته۳۰۰ و #باشگاهرم است و به همین دلیل مو به مو و دقیق، هرچه ما منتشر کرده ایم اتفاق افتاده یا خواهد افتاد.

?در جلسات دوماهه اخیر این ساختارهای قدرت، بازخورد های اجتماعی سیاست های بیلدربرگ درخصوص ایران بررسی شده و عدم اعتراضات و اعتصابات سراسری در ایران، مهم ترین دلیل اطاله روند برکناری پیش از موعد #حسن_روحانی از ریاست جمهوری عنوان شده است.

?به همین دلیل مقرر شده فشارهای تحریم ها توسط اتحادیه اروپا و امریکا و سازمان ملل به ایران افزایش یافته و شرایط داخلی ایران را بگونه ای نمایند که آبستن اعتراضات و نارضایتی های عمومی مردم از دولت مستقر حسن روحانی شود. سپس مردم در یک تحصن و راهپیمایی سراسری دولت را مجبور به برکناری کنند. برکناری دولت باعث تضعیف نظام شده و فاز اصلی براندازی آغاز خواهد شد

?تنشها در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس افزایش خواهد یافت و شدت خواهد گرفت ولی قطعا تا پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هیچ جنگی نخواهد شد!

?اما قطعا طی همان ماههای ابتدای پس از انتخاب مجدد ترامپ به ریاست جمهوری علیه ایران جنگی هولناک انجام خواهد شد. این جنگ در ابتدای ماههای سال ۲۰۲۰ خواهد بود
?قیمت جهانی نفت، نرخ ارز ، نرخ تورم و گرانی در ایران افزایش شدید خواهد داشت

?مذاکرات پنهانی هیات مذاکره کننده ایران در مسقط عمان با امریکایی ها بی نتیجه بوده و شروط ایرانی ها توسط امریکایی ها و شروط امریکایی ها توسط ایرانی ها پذیرفته نشده اما دونالد ترامپ طبق توافق طرفین در یک گفتگوی رسانه ای قرار بود صراحتا اعلام کند که قصد براندازی ندارد. لذا او چنین کاری کرد ولی ایت الله خامنه ای قبول نکرد که مذاکره را بپذیرد. به همین دلیل اقای محمدجواد ظریف در مصاحبه ای صراحتا از قول رهبر گفت که رهبر ایران قبلا بارها گفته که دستیابی و استفاده از سلاح هسته ای حرام است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.