وضعیت غدهسرطانی بنیامین نتانیاهو در سفر به

وضعیت غدهسرطانی

?بسته خبری?

? بنیامین نتانیاهو در سفر به لندن به سومین مرحله از کاهش تعهدات برجامی ایران واکنش نشان داد.
وی در این باره مدعی شد: امروز از یکی دیگر از موارد نقض‌شده از سوی ایران باخبر شدیم. این بار موضوع اشاعه هسته‌ای در میان است.
نتانیاهو همچنین ایران را به ارتکاب اقدامات خصمانه در فضای بین‌المللی متهم کرد و مدعی شد: اکنون زمان گفتگو با ایران نیست بلکه زمان اعمال فشار بر ایران است.

? «بنیامین نتانیاهو» با «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس در لندن دیدار کرد. گفته شده مسئله سازش میان اسرائیل و فلسطین از جمله محورهای گفت‌وگو میان نخست وزیران انگلیس و اسرائیل بوده است. دیدار جانسون با نتانیاهو در حالی صورت گرفته که نخست‌وزیر انگلیس پیش از این دیدار راهکار «دو کشوری» در فلسطین را موضوع دیدار عنوان کرد، اما برخلاف این اظهارات جانسون، نتانیاهو تأکید کرد که ایران موضوع اصلی حضور او در لندن است.

? سفر نخست‌وزیر اسرائیل به لندن، تظاهرات انگلیسی‌ها در حمایت از فلسطینیان و اعتراض به مواضع صهیونیست‌ها را در پی داشته است.

? روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در گزارشی مفصل به بررسی فشارهای مقامات اسرائیل به دولت واشنگتن برای حمله به ایران پرداخته و نوشت: «افراطی‌ها در اسرائیل و آمریکا بیش از یک دهه زمان صرف کردند تا جنگ علیه برنامه هسته‌ای ایران را کلید بزنند».

? نخست وزیر لبنان که تجاوزات پهپادی اسرائیل به جنوب بیروت را محکوم کرده بود به تازگی سخنانی علیه حزب الله مطرح کرده است.
وی در این سخنان مدعی شد که حزب الله مسئولیت تنش را برعهده دارد. لبنان و دولتش مسؤولیت تبعات حملات اخیر حزب‌الله به اراضی اسرائیلی را بر عهده نمی گیرد. اسرائیل تلاش می‌کند این سناریو را تبلیغ کند و بگوید لبنان مسئول همه آنچیزی است که رخ می‌دهد، این به وضوح در اظهارات نتانیاهو دیده می‌شود.

? عضو شورای مرکزی حزب‌الله اعلام کرد، تجاوزهای اسرائیل به لبنان نتیجه عکس داشت؛ آمریکا و متحدان آن منزوی شدند و موج حمایت از مقاومت شدت گرفت.

? جنبش فلسطینی حماس اظهارات نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر اینکه «یهودیان در الخلیل غریبه نیستند و تا ابد در آن باقی خواهند ماند»؛ هذیان و خیال‌بافی خواند.

? سخنگوی ارتش پاکستان با تأکید بر اینکه پاکستان هیچ زمانی به دنبال برقراری روابط دیپلماتیک با تل‌آویو نبوده گفت: درباره کشمیر نیز هیچ معامله‌ای صورت نگرفته است.

? روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد: «یک آتش‌سوزی بزرگ بعد از آتش گرفتن یک مخزن نفت حاوی ۸۰ تُن نفت در بندر حیفا به وقوع پیوسته است».

بسته_خبری

@najva_net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.