وضعیت غده سرطانی مشاوران امنیت ملی آمریکا و اسرائیل

وضعیت غده سرطانی

?بسته خبری?

?مشاوران امنیت ملی آمریکا و اسرائیل در کاخ سفید با یکدیگر دیدار و در خصوص موضوعات مختلف از جمله ایران ، سوریه، عراق، لبنان و سایر مسائل منطقه گفتگو کردند.
همچنین در این دیدار دو طرف به تیم های مربوطه خود دستور داده‌اند تا در برخی از زمینه‌ها از جمله سایبری، اطلاعاتی، امنیتی و توسعه امنیت ارتباطات از راه دور، برای مقابله با تهدیدات ایران بپردازند.

?وزیر خارجه آلمان در اظهاراتی علیه حزب الله لبنان گفت : حزب‌الله تهدیدی علیه اسرائیل است، این گروه مقادیر زیادی تسلیحات در اختیار دارد.
وی خواستار استفاده از قانون برای مقابله با حزب الله لبنان شده است.

?مجمع عمومی سازمان ملل با اکثریت قاطع آرا قطعنامه حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین را تصویب کرد.

?جنگنده های اسرائیلی غرب نوار غزه را بمباران کردند و ۵ موشک به پایگاه مقاومت فلسطین (السفینه) در غرب شهر غزه شلیک کردند. این حمله تلفاتی نداشته اما خسارات زیادی در پی داشته است.

?رسانه های اسرائیل از به صدا درآمدن صدای آژیر هشدار در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند. یک سخنگوی ارتش اسرائیل شلیک یک موشک از غزه را تأیید کرد. این سخنگو ادعا کرده موشک مورد نظر توسط سامانه گنبد آهنین رهگیری و منهدم شده است.

?دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تأکید بر اتحاد میان این جنبش و حماس و دیگر قوای مقاومت اعلام کرد، هیچ حمله‌ای بدون پاسخ نخواهد بود.

?به‌نظر می‌رسد اخیرا بحران دیپلماتیک جدیدی بین روسیه و اسرائیل به‌وجود آمده و دو طرف به شکل روزانه از ورود متقابل اتباع یکدیگر به کشورشان جلوگیری می‌کنند.

?امیر قطر در جریان سخنرانی خود در نشست سران کشورهای اسلامی در کشور مالزی تداوم اشغالگری اسرائیل را عامل بی ثباتی منطقه دانست.
وی گفت: سیاست های اسرائیل مبنی بر الحاق اراضی فلسطینی به اراضی تحت اشغال، شهرک‌سازی و یهودی سازی قدس احساسات مسلمانان را جریحه‌ دار کرده است.

@najva_net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.