وضعیت غده سرطانی نتانیاهو در واکنش به تصمیم دیوان کیفری

وضعیت غده سرطانی

?بسته خبری?

?نتانیاهو در واکنش به تصمیم دیوان کیفری بین المللی برای انجام تحقیقات در خصوص جرایم جنگی این رژیم در سرزمین‌های اشغالی، مدعی شد که این نهاد فاقد اختیار و صلاحیت قانونی است!

?دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین تصمیم دادگاه جنایی بین المللی را در خصوص جنایات اسرائیل اقدامی مثبت توصیف کرد.

?سخنگوی جنبش حماس درباره تصمیم دیوان کیفری بین المللی در خصوص تحقیق درباره جنایات جنگی اسرائیل گفت : این تصمیم نیازمند اقداماتی عملی به منظور بازخواست و محاکمه سران اسرائیل به خاطر ارتکاب جنایت علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین است تا اینگونه عدالت در حق ملت فلسطین اجرا شود و در نهایت تمامی آثار و نشانه‌های اشغالگری از سرزمین فلسطین برچیده شود.

?وزیر امور خارجه آمریکا درباره رأی دیوان کیفری بین‌المللی علیه صهیونیست‌‎ها گفت: اسرائیل، عضو دیوان کیفری بین‌المللی نیست و ما مخالف تصمیم مذکور که اسرائیل را هدف قرار می‌دهد، هستیم.

?رادیو اسرائیل بعد از تصمیم اخیر دیوان کیفری بین‌المللی در مورد جنایت‌های این رژیم، هشدار داد که «در صورت اقدام این دیوان در آغاز تحقیقات رسمی در باره این اتهام‌ها، مقام‌های سیاسی و نظامی فعلی و سابق اسرائیل در بیش از ۱۰۰ کشور جهان با خطر بازداشت مواجه خواهند شد».

?وزیر جنگ اسرائیل با ارائه یک طرح، تلاش دارد تا کنترل کامل ۶۰ درصد از کرانه باختری را در اختیار این رژیم قرار دهد. بر اساس این طرح، فلسطینی ها نمی توانند در این منطقه ساخت و ساز کنند.
وی به تازگی دستورات لازم را به نهادهای ذیربط برای اجرایی کردن این طرح داده است و به ارتش اسرائیل دستور تخریب منازل فلسطینیان در نزدیکی شهرک‌های اسرائیلی یا خیابان های اصلی منطقه مذکور در کرانه باختری را داده است.

?تظاهرات جمعه بازگشت با شعار «الخلیل در برابر یهودی سازی تسیلم نخواهد شد» برگزار شد. منابع پزشکی در فلسطین از مجروحیت دست کم ۳۰ فلسطینی در جریان شرکت در تظاهرات بازگشت خبر دادند.

?کمیته امور اسرای فلسطینی اعلام کرد، بخش موقتی که زندانیان زن تازه بازداشت شده در آن محبوس می‌شوند حتی برای نگهداری از حیوانات نیز مناسب نیست.

?فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه ای از نقض مجدد حریم هوایی این کشور توسط پهپادهای جاسوسی اسرائیل خبر داد.

?تلفن همراه دست کم ۲۰ نفر از مقامات پاکستانی توسط یک شرکت صهیونیستی فعال در امر جنگ سایبری هک شده است. آسیب پذیری نرم افزار پیام رسان واتس‌اپ این اجازه را به هکرها داده تا به پیام‌ها و اطلاعات اهداف خود که مقامات ارشد پاکستانی بوده، دست پیدا کنند.

?هواداران یک تیم بسکتبال در یونان در جریان یک بازی پرچم‌های اسرائیل را آتش زده و پرچم‌های حزب الله و فلسطین را برافراشتند.

?طلب غرامت ۳۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری اسراییل از ایران
گیلا گاملیِل” وزیر “برابری اجتماعی” اسرائیل، مدعی شده در اثر وقوع انقلاب اسلامی ایران ، یهودیان ایرانی ۳۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار از ثروت خود را رها کرده و از این کشور خارج شده‌اند.

?سخنگوی دولت قبرس فاش کرد که نخست‌وزیر اسرائیل پیشنهاد احداث خط لوله انتقال گاز دریای مدیترانه به اروپا را به یونان و قبرس داده است.

?نقل شده است که علامه امینى فرمودند:

@najva_net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.