وضعیت غده سرطانی گزارش های رسانه ای از شنیده شدن صدای

وضعیت غده سرطانی

?بسته خبری?

?گزارش های رسانه ای از شنیده شدن صدای انفجار در شرق خانیونس و جنوب غزه حکایت دارد.
این در حالیست که اسرائیل با استفاده از پهپاد، یک شهروند فلسطینی را در شرق خانیونس هدف قرار داد. «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک فلسطینی در نزدیکی یک حصار امنیتی در جنوب غزه هدف حمله پهپادی قرار گرفت و زخمی شد.

?اسرائیل مدعی بازداشت تیمی وابسته به جبهه مردمی فلسطین و ضبط سلاح از این گروه در کرانه باختری شد.

?سخنگوی کمیته بین المللی صلیب سرخ در خاورمیانه گفت: به دلیل حملات اسرائیل ، تعداد مجروحان در این منطقه روز به روز در حال افزایش است و متاسفانه نمی توانیم خدمات درمانی و داروهای خود را به دست مردم غزه برسانیم. بسیاری از مجروحان که بیشتر آن ها کم سن و سال هستند، از قطع عضو رنج می برند و این مسئله به طور جدی بر زندگی آن ها تاثیر گذاشته است. ما در کمیته بین المللی صلیب سرخ سعی داریم تا به این افراد کمک کنیم.

?سفارت روسیه در تل آویو به خبری که بعضی از رسانه های صهیونیستی درباره بازداشت ۴۰ اسرائیلی در فرودگاه دوموده‌دوو منتشر کردند واکنش نشان داد و گفت : روزانه به طور میانگین ۲۰ گردشگر روسیه در فرودگاهای اسرائیل متوقف و مجبور به بازگشت می شوند این درحالی است که مسکو واکنشی در این زمینه از خود نشان نمی دهد.

?هآرتص به نقل از منابع انگلیسی مدعی توافق آنکارا با حماس برای اقدام علیه اسرائیل از خاک ترکیه شد و نوشت: این خبر بر اساس متن بازجویی هایی که از افراد مظنون بازداشت شده توسط اسرائیل انجام گرفته، تنظیم شده است.
بر اساس ادعای هاارتص، «زکریا نجیب» از اعضای ارشد حماس، در ترکیه مسئول تامین پول و سلاح برای عوامل عملیاتی و همچنین طرح ریزی عملیات های ترور بوده است.

?نماینده قطر در طرح بازسازی نوارغزه به این منطقه سفر کرد. طبق اعلام رسانه های عربی، محمد العمادی قرار است به منظور پیگیری آخرین تحولات نوارغزه از جمله مساله آرام‌سازی میان مقاومت فلسطین و اسرائیل ، پروژه برق رسانی به غزه و دیگر طرح‌های عمرانی به این منطقه سفر کند.
نائب رئیس شورای اداره برق و آب قطر و یکی از دیپلمات‌های دفتر وزارت خارجه قطر در دوحه از جمله همراهان العمادی در سفر به غزه هستند.

@najva_net

?نقل شده است که علامه امینى فرمودند:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.